×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی پایان مهرماه برگزار می شود

اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی پایان مهرماه برگزار می شود، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌ا…(عج) شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  از سوی سپاه ناحیه مقاومت بقیه ا…(عج) اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۰ مهرماه اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها را برای بهتر برگزار شدن این اجلاسیه به کار خواهیم گرفت، افزود: ادیان توحیدی بخش مهمی از جامعه ایرانی هستند و دوشادوش مسلمانان در عرصه‌های مختلف مانند دفاع از کشور و پیشرفت و شکل‌گیری ایران تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه بقیه‌ا…(عج) شیراز، بیان کرد: دومین برنامه این ناحیه از سپاه فجر در راستای کنگره شهدای فارس، یادواره شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) است که در ۴ آبان ماه در حرم احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد و محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: سرکشی از خانواده شهدا و گلباران قبور شهدا، ديدار از مناطق محروم و برپایی بیمارستان صحرایی در روستای کرونی و روستای کفری شیراز در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه که ۲۵ متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک خدمات پزشکی به افراد محروم ارائه خواهند داد.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌ا…(عج) شیراز نیز درادامه این نشست اظهار داشت: اکثر اجلاسیه‌های برگزار شده به صورت شهرستانی بوده است و تنها اجلاسیه ملی که در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار می‌شود، اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی است.

حمید مرزبان اضافه کرد: در راستای اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی برنامه «پلاک سرخ» در قالب شعر، سرود، فیلم کوتاه، عکاسی وموشن گرافی با موضوع دفاع مقدس، تا ۲۸ مهر ماه برگزار می‌شود

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true