×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش یک درصدی سرانه فضای ورزش دانش‌آموزی فارس

افزایش یک درصدی سرانه فضای ورزش دانش‌آموزی فارس، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، ۵۳ زمین چمن مصنوعی مدارس فارس با حضور ویدئوکنفرانسی وزیرآموزش و پرورش بیست و ششم شهریور افتتاح و بهره‌برداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از افتتاح ۵۳ زمین مصنوعی ورزشی در مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

فرشید قاسمی، با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: در سند تحول بنیادین زیر نظام تأمین فضا و تجهیزات و فناوری مورد توجه قرار گرفته و ارزش این موضوع کمتر از آموزش در یادگیری موثر نیست.

وی تصریح کرد: افتتاح همزمان ۵۳ زمین چمن مصنوعی درمدارس فارس یک درصد به سرانه فضای ورزش دانش‌آموزی این استان افزود.

قاسمی افزود: این پروژه‌های ورزشی، در مجموع ۴۴ هزار و ۸۰ متر مربع فضای ورزشی مدارس فارس را افزایش داد.

وی ادامه داد: این ۵۳ زمین‌ چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته و پیش از آغاز مهر تحصیلی افتتاح شد.

وی عنوان کرد: از این شمار، ۲۷ زمین از محل اعتبارات مشارکت اجتماعی وزارت نفت، ۱۴ زمین با مشارکت شهرداری شیراز و ۱۲ زمین از محل طرح شهید سلیمانی ایجاد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز درباره پروژه‌های ورزشی این ناحیه به خبرنگاران گفت: هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی در قالب شش فضای آموزشی در این ناحیه آموزشی افتتاح شد.

عبدالصمد موسوی افزود: این زمین‌های چمن مصنوعی دانش‌آموزی با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مشارکت شهرداری، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک خیران ساخته شد.

وی عنوان کرد: دبیرستان‌های اندیشه و شهید آوینی و هنرستان‌های شهید شهرستانی، علم و صنعت و فسایی نژاد و مجحموعه ورزشی پوریای ولی در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز از زمین چمن مصنوعی برخوردار شدند.

موسوی اظهار کرد: معتقدیم که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را باید از کف مدرسه عملیاتی کرد و امروز شاهد نمونه بارز این عملیاتی شدن هستیم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true