×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تخریب انقلاب اسلامی با ابزار رسانه با شکست مواجه شد

تخریب انقلاب اسلامی با ابزار رسانه با شکست مواجه شد، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، مدیرکل صداو سیمای فارس گفت: دشمن  با ابزار رسانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون قصد شکست ایران اسلامی را داشته که با مقاومت رزمندگان بسیاری از دسیسه‌های آنان نقش بر آب شد.

امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای فارس روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان و ایثارگران صدا وسیما اظهار داشت: جانفشانی های ایثارگران دوران دفاع مقدس ضامن بقای جمهوری اسلامی است و در این راستا نگاه مدیریت صدا و سیما در مسیر توجه به نیروی انسانی و تجربیات رزمندگان و پیشکسوتان در پیشبرد اهداف رسانه ملی است.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با الگو قرار دادن آموزه‌های دینی در مقابل استکبار که صدام  را دست آویز قرار داد و جنگ را به ایران  تحميل  کرد، ایستاد، در دوره کنونی نیز با تشکیل محور مقاومت حرف جدیدی را به دنیا تفهیم کردو

رئوف تصریح کرد: محور مقاومت شامل لبنان، سوریه، یمن، حزب الله و حماس  با پشت سرگذاشتن موانع بستر راه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی معنا و مفهومی ندارد، افزود: درب‌های رسانه ملی بر روی همه باز است و سیاست‌های این مرکز همواره به صورت‌ متمرکز خدمت به اقشار مختلف جامعه بنا نهاده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس ابراز داشت: دیدار با خانواده شاهد و ایثارگران، تولید مستند از دلاوران عرصه ایثار و شهادت و دیگر برنامه‌های تولیدی از دیگر عملکرد این رسانه ملی در استان فارس است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true