×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سبحانی‌فر: همواره باید برای ارتقای سطح بازدارندگی نظامی کشور تلاش کنیم

سبحانی‌فر: همواره باید برای ارتقای سطح بازدارندگی نظامی کشور تلاش کنیم ، یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: از آنجا که شرایط دنیا هر روز در حال تغییر است، تلاش برای ارتقای سطح بازدارندگی کشور در حوزه نظامی و اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش فارس آگاه ، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ارتقای سطح بازدارندگی کشور در حوزه های مختلف، بیان کرد: بایستی چه در حوزه برنامه دفاع میدانی و چه در حوزه اقتصادی همواره تلاش کنیم تا سطح بازدارندگی را یک سطح بالاتر ببریم؛ چراکه شرایط دنیا هر روز نسبت به قبل تغییر می‌کند. چه در زمینه مسائل اقتصادی و چه در بحث تجهیزات نظامی لازم است سطح بازدارندگی کشور ارتقاء پیدا کند. اگر تا دیروز عصر اینترنت، کامپیوتر و ارتباطات را پشت سر گذاشتیم، امروز دنیا متمرکز بر روی هوش مصنوعی است.

وی در ادامه اظهار کرد: در همه دنیا به خصوص کشورهای پیشرفته همواره در تلاش هستند که سطح بازدارندگی خود را یک پله ارتقاء دهند ما نیز بایستی سطح بازدارندگی خود را همواره بالاتر ببریم تا بتوانیم در مواقع ضرورت از خود دفاع کنیم. موشک هایی از ایران به سوی رژیم صهیونیستی شلیک شد، شاهد بودیم سطح موشک هایی که در عملیات وعده صادق ۱ ارسال شد با سطح موشک هایی که در عملیات وعده صادق ۲ ارسال شد خیلی متفاوت بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ۲ شاهد بودیم که ۹۰ درصد موشک های ما به اهداف خود رسیدند و گنبد آهنین را شکستند. طبیعی است که ما بایستی تلاش کنیم سطح بازدارندگی نظامی و دفاعی خود را بالاتر ببریم. در مسائل اقتصادی نیز اینگونه است. باید تلاش کنیم با تکنولوژی های پیشرفته دنیا تطابق پیدا کرده و چه بسا در برخی حوزه ها ما پیش قراول باشیم. اینگونه می توانیم در برابر دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true