×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مساجدی که در دایره ولایت فقیه قدم بر می‌دارند اثرگذارند

مساجدی که در دایره ولایت فقیه قدم بر می‌دارند اثرگذارند، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، جانشین فرمانده قدس نیروی سپاه پاسداران گفت: مسجد محل تقوا، عبودیت، است و مساجدی که در دایره ولایت فقیه قدم بردارند، در جامعه اثرگذار خواهند بود.

سردار محمدرضا فلاح زاده در گردهمایی اصحاب مساجد استان فارس افزود: در مصاف با دشمنان خدا، مساجد همچون خاکریز رزمندگان هستند و لازم است که جوانان در مساجد خود را با عالمان ربانی پیوند دهند.

وی اظهار کرد: مسجد محل دشمن شناسی است. در طول اسلام از زمان تاسیس مدینه النبی(ص) تا عصر حاضر، مساجد در دوران های مختلف محل جذب نیروهای مردمی، سازماندهی و اعزام به مصاف دشمنان خدا بوده اند. دردوران دفاع مقدس نیزمساجد نقشی اینچنین بازی می کردند و به جذب نیروهای مردمی برای اعزام به جبهه ها می پرداختند.

جانشین فرمانده قدس نیروی سپاه پاسداران اضافه کرد: مساجد سنگر واقعی اسلام در ترویج آموزه های دینی و مکتب اهل بیت( ع) است و نیز نقش مکان الهی  پررنگ تر از سنگر خط دفاعی است مساجد همچنین محلی برای پیوند با  علماء  مردم و ترویج واجبات و مستحبات الهی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد و اشاره به جایگاه مسجد الاقصی نزد مسلمانان، اظهار داشت: مسجد الاقصی محلی است که تمامی پیامبران در شب معراج به امامت پیامبر اکرم (ص) نماز گزاردند و رژیم صهیونیستی پس از اشغال سرزمین فلسطین، این مسجد را به آتش کشید و جنایات آنها تاکنون ادامه دارد.

فلاح‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نظم جهانی که زمانی سه نفر در تهران آن را ایجاد کردند، تغییر داده، گفت: دشمن، پس از این پیروزی، توطئه‌های تجزیه ایران، جنگ تحمیلی و آشوب‌های خیابانی ۵۹ و ۶۰ را راه اندازی کرد و در دوره رهبری آیت الله خامنه‌ای نیز سه جنگ را در اطراف ایران راه انداخت، بحث انفکاک جزایر سه گانه را مطرح و تحریم های اقتصادی را وضع کرد، ناتوی فرهنگی را با تولید محتوای لشکر فرهنگی از قلب آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دین ستیز کردن جوانان ایران به راه انداخت و سپس اقدام به راه اندازی داعش و جنگ ترکیبی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: با این همه امامین انقلاب چهار برنامه اساسی خود را به اجرا گذاشتند؛ اول خدمت به اسلام و دوم خدمت به مکتب تشیع و شیعه که نتیجه آن ایجاد حکومت شیعی در عراق، گسترش تشیع در آفریقا و افزایش ۲۰ میلیونی زائران تنها در مسجد مقدس جمکران است.

این فرمانده  ابراز داشت: عملیات نسل کشی  بیش از ۴۰ هزار نفر  از مردم  بیگناه غزه، شکل گیری و شهید کردن فرماندهان حماس، و حزب ا… و دیگر نیروهای مقاومت و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین با کمک آمریکای جهانخوار برگرفته از سبوعیت این رژیم جنایتکار است و وجدان‌های بیدار، اصحاب رسانه و علما باید در سراسر دنیا به ماموریت خود برای روشنگری افکار نخبگی و عمومی بپردازند.

جانشین فرمانده قدس نیروی سپاه پاسداران در مورد آتش بس گفت: حماس آتش بس را  منوط به آزادی  یک نفر زندانی از سربازان صهیونیستی در برابر ۵۰ زندانی فلسطینی و نیز بازسازی غزه دانست و این طرح مورد قبول آمریکا قرار گرفت اما اسرائیل هیچکدام را مورد تائید قرار نداده است.

فلاح‌زاده در پایان اظهار کرد: دشمن با ترور نمی‌تواند پیروزی خود را تضمین کند چون خداوند وعده یاری و پیروزی داده است. هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری برداشته و به میدان خواهد آمد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true