×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر اسپانیایی خطاب به نتانیاهو: تو قاتل و جنایتکار جنگی هستی

وزیر اسپانیایی خطاب به نتانیاهو: تو قاتل و جنایتکار جنگی هستی، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در خبری فوری گزارش داد: یکی از وزرای زن اسپانیا خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تو قاتل و جنایتکار جنگی هستی و ما نمی‌خواهیم با تو رابطه دپیلماتیک داشته باشیم.

به گزارش فارس آگاه، کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین در خبری فوری گزارش داد: یکی از وزرای زن اسپانیا خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تو قاتل و جنایتکار جنگی هستی و ما نمی‌خواهیم با تو رابطه دپیلماتیک داشته باشیم.

وزیر اسپانیایی گفت: آنچه در فلسطین رخ داده است جنگ و دفاع از خود نیست بلکه‌ای دوستان نسل کشی و پاکسازی نژادی است. آنچه دولت اسرائیل انجام می‌دهد نسل کشی مردم فلسطین است. از نخست وزیر اسپانیا می‌خواهم الگوی کشور‌های بولیوی، کلمبیا و شیلی را در پیش گیرد و روابط دیپلماتیک خود را فورا با اسرائیل قطع کند. من از اینجا به نتانیاهو می‌گویم که تو قاتل و جنایتکار جنگی هستی و ما نمی‌خواهیم هیچ رابطه دپلماتیکی با تو داشته باشیم.

به نقل از صدا و سیما، وی اظهار کرد: ما از دولت اسپانیا می‌خواهیم که رویه اتحادیه‌های بلژیک را در پیش گیرد و هیچگونه سلاحی برای رژیم اسرائیل نفرستد، زیرا این سلاح‌ها آغشته به خون کودکان و زنان است و با آن زنان باردار فلسطینی را هدف قرار می‌دهند، دقیقا همانند آنچه روز گذشته رخ در غزه داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true