×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پنجمین نمایشگاه مد و لباس شیراز گشایش یافت

پنجمین نمایشگاه مد و لباس شیراز گشایش یافت، پنجمین نمایشگاه مد و لباس شیراز با حضور ۱۰۰ طراح شنبه در سالن تشریفات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز گشایش یافت.

 

به گزارش فارس آگاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: بیش از ۸۰ درصد از طراحان مد و لباس عفیفانه این دوره از نمایشگاه را طراحان استان فارسی تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا قانعی افزود: نزدیک به ۲ و نیم سال پیش، نمایشگاه پوشاک عفیفانه شیراز با این ایده اولیه برپا شد که فروشندگان عرصه لباس عفیفانه کشور مجالی پیدا کنند تا در شیراز گرد هم آیند و برای مردم شیراز و فارس نیز این امکان فراهم شود تا در یک ویترین واحد همه پوشاک عفاف و حجاب را از طراحان ملی را در کنار یکدیگر ببینند.

وی ادامه داد: از همان ابتدا بنا را بر این گذاشتیم تا در ادامه کار، با تقویت طراحان استانی، برگزاری چنین رویدادهایی با استفاده از ظرفیت طراحان بومی امکان‌پذیر باشد.

قانعی اضافه کرد: به تدریج از سومین دوره نمایشگاه به بعد، موسسات طراحی مد و لباس استان بر کار مسلط شدند و امروز پنجمین دوره آن با حضور بیش از ۸۰ درصدی طراحان استان فارس و ۲۰ درصد تولیدکنندگان ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه پنجمین دوره نمایشگاه مد و لباس شیراز از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است، اعلام کرد: امیدواریم به تدریج و با توسعه این فضا، سکوی دائم ارائه و عرضه پوشاک عفیفانه در سطح شیراز راه اندازی شود.

وی گفت: با توجه به پیچیدگی‌های استفاده بخش خصوصی از امکانات دولتی و اینکه قرار دادها باید در ابتدا حمایتی باشد و به تدریج کم شود، مناسبات اداری اندکی زمانبر شده بر اساس مصوبه قرارگاه عفاف و حجاب استان و دستور استاندار چند مکان به این منظور در نظر گرفته شده و در دست پیگیری است.

نمایشگاه مد و لباس شیراز تا ۹ مهرماه فعال است

بر اساس اعلام معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پنجمین نمایشگاه مُد و لباس شیراز با همراهی یکصد برند برتر ایران تا نهم مهرماه برپا است.

سید رسول موسوی نژادیان گفت: این نمایشگاه از ساعت۱۱ تا ۲۱ در سالن تشریفات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی آغاز پذیرای مردم است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی پنجمین نمایشگاه مُد و لباس شیراز را حمایت از تولیدکنندگان و طراحان بومی است.

موسوی نژادیان ادامه داد: توجه به بحث تنوع و کیفیت و قیمت در ارائه محصولات و ارائه کالاهای عفیفانه، ارائه پوشاک بر پایه الیاف طبیعی و دوستار محیط زیست در این دوره از نمایشگاه مد نظر قرار گرفته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true