×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آئین تجلیل از سربازان سرافراز وطن و آغاز فعالیت کمیته های ایثارگران و اصناف خانه سرباز صلح ایران

همزمان با روز خبرنگار فعالیت کمیته های ایثارگران و اصناف خانه سرباز صلح ایران آغاز شد

به گزاش فارس آگاه و به نقل از حاشیه سود، سرتیپ دوم فولادی، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به نقش سربازان در دوران دفاع مقدس پرداخت و به سهم خواهی نکردن این عزیزان بعد از جنگ اشاره کرد.

مدیرعامل خانه سرباز صلح در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیتهای بین المللی این سازمان مورد توجه نهادهای بین المللی قرار گرفت گفت:سطح فعالیت این سازمان با مجوز نهادهای ذیربط  از ملی به بین المللی ارتقا یافت و در این راستا دو شبکه بین المللی ایجاد شد. شبکه بین المللی کهنه سربازان صلح(v.g.p.n) و شبکه ای از ان جی او های فعال حوزه صلح با تفاهم نامه های منعقده با ۱۳۶ سازمان بینالمللی از ۹۰ کشور دنیا

مهندس رحیمی همچنین به طرحهای توانمند سازی برای سربازان دوران دفاع مقدس پرداخت و در این زمینه به دو طرح مهم اشاره کرد:طرح گردشگری شکوه صلح که زیر مجموعه صندوق بین المللی شکوه صلح ایجاد خواهد شد در این طرح که با همراهی سربازان و ایثارگران فعالیت خواهد کرد شرایط بسیار ارزشمندی برای این عزیزان ایجاد خواهد شد.همچنین به طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری رایگان برای ایثارگران و سربازان دوران دفاع مقدس اشاره کرد که برای اعضا  بصورت رایگان خواهد بود.

دکتر صمیمی مشاور رییس بینیاد شهید و ایثارگران در این مراسم  به نقش سازمانهای مردم نهاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و اشاره کرد که فرهنگ جوانمردی و دلاوری ایثارگران امروز تبدیل به جریان مقاومت در منطقه شده است.

آقای دکتر ایمن آبادی نماینده ادوار مجلس در این همایش به جایگاه ایثارگران در کشور اشاره کرد و گفت:ما ایثارگران باید زیر چتر بزرگ رهبر معظم(مد ظله العالی) از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true