×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آتش سوزی در «صدرا» ۱۹ مصدوم به همراه داشت

رئیس اورژانس فارس از مصدوم شدن ۱۹ نفر در آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهر «صدرا» خبر داد. محمد جواد مرادیان در گفت و گو با خبرنگار “فارس اگاه “بیان کرد: آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در فاز ۲ شهر جدید صدرا در ساعت ۲۱ شامگاه ۱۴ مراد ماه به مرکز فوریت‌های اورژانس و آتش نشانی شیراز اعلام شد که پس از این اعلام تیم‌های عملیاتی از سه ایستگاه مختلف به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این آتش سوزی در یک منزل مسکونی رخ داده بود با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده تا بیمارستان‌های مادر و کودک، امیر، نمازی، شهید حجازی و شهید رجایی به حالت آماده باش درآمده بود.

مرادیان تاکید کرد: این حادثه ۱۹ مصدوم داشت که به دلیل استنشاق گاز دی اکسید کربن دچار تنگی نفس شده بودند و اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: پنج نفر از مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند.

هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش نشانی شیراز نیز گفت: حریق در مجتمع وحدت بتن صدرا در طبقه همکف یک آپارتمان اتفاق افتاده بود که برای مهار آتش ۴ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین از ایستگاه آتش نشانی شیراز به محل اعزام شد.او گفت: در حال حاظر حریق به طور کامل اطفا و محل ایمن شده است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا: نیمه شب گذشته با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری صدرا، وقوع آتش سوزی در یک مجتمع آپارتمانی واقع در خیابان فردوسی اطلاع رسانی شد که  آتش نشانان ایستگاه فاز یک سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

رضا ناصری رئیس آتش نشانی صدرا گفت: پس از حضور تیم اطفاً حریق، آتش نشانان اعزامی مشاهده نمودند طبقه اول از یک آپارتمان پنج طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله‌های این آتش سوزی از مسیر پنجره درحال سرایت به واحد های بالاتر است.

وی افزود: آتش نشانان در ابتدا با قطع جریان برق و گاز محل حادثه خود را به کانون آتش سوزی در طبقه اول این ساختمان رساندند که درنهایت توانستند در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند و ساکنین را بدون کوچکترین آسیبی به محیط امن انتقال دهند سپس با ایمن سازی منزل مسکونی و ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان، محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.

ناصری گفت: وجود کپسول آتش نشانی برای منازل می تواند تاثیر زیادی در اطفای به موقع حریق داشته باشد . بنابراین استفاده از کپسول آتش نشانی یک امر ضروری است. وی همچنین از شهروندان خواست نکات ایمنی را جدی بگیرند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true