×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حماسه می آفرینند

آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حماسه می آفرینند،به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگارفارس اگاه ،رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، با شهادت آیت ا… رئیسی و همراهانش، در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه خواهند آفرید.

حجت الاسلام مهدی طائب، در مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت، شهید آیت ا… دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد، اظهار داشت: مقام رسالت، سخت است و در این راستا، حاکمیت در مسیر تعیین شده، حرکت می کند و باید بر این باور بود که شهادت شهید آیت ا… رئیسی و همراهانش، از منظر خط امامت و تدوام آن، در شرایط کنونی نشان از ذبح ابراهیمی بوده است.

وی، با اشاره به اینکه رژیم طاغوت، نتوانست امام خمینی(ره) را از میان امت اسلام، جدا کند، افزود: به سبب شهیدانی، همچون آیت ا… شهید دستغیب، شهید بهشتی، رجائی و دیگر شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی که پیشگامان و جان نثاران رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده‌اند، دشمنان به اهداف شوم خود دست نیافته اند.

حجت الاسلام طائب، در مورد تاثیر شهادت آیت ا… رئیسی و همراهانش، نزد افکار عمومی جهان، ابراز داشت: با شنیدن شهادت آیت ا… رئیسی، ۲۵ درصد مردم جهان، عزای عمومی برپا کردند و در این راستا، به علت تسلیت گفتن آمریکائی‌ها، اختلاف میان حناح‌های حاکم بر این کشور ایجاد شد.

گفتنی است، مراسم با مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به پایان رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true