×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین ارزیابی و بررسی‌ ۷۰ کلان پروژه استان فارس  تا هفته آینده

اندیشه هاو ویژگیهای بارز رئیس جمهور شهید باید در میان مدیران تکثیر شود، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، بیش از صد در صد سهمیه اشتغال فارس، محقق شده است.

استاندار فارس که در جلسه شورای اداری استان فارس، سخن می گفت، ضمن گرامیداشت یاد آیت ا..  رئیسی، شهید جمهور و همراهانش در سانحه هوایی، با اعلام مطلب فوق، گفت: آقای رئیس جمهور  همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب بودند، یکی از خصوصیات آیت‌الله رئیسی، بحث اخلاق ایشان بود که باید سرمشی مدیران استان باشد.

محمد هادی ایمانیه، با تشییع با شکوه و بی سابقه رئیس جمهور شهید، افزود: مردمی بودن، حضور در میدان، عدم اکتفا به حضور در دفتر و حاشیه نرفتن و پیگیری ایشان، مثال‌زدنی بود و همین امر هم باعث محبوبیت ایشان و بدرقه باشکوه وی، از جانب مردم شد.

وی، با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات واحدهای مشکل دار استان، در زمان حضور رئیس جمهور فقید با پیگیری ایشان، گفت: رسیدگی مستقیم به مسایل کارخانه‌های مشکل دار فارس، از جمله کارخانه آی‌تی‌آی و همچنین مسئله زمین‌های صدرا که سال ها بر روی زمین مانده بود، از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در استان بود و ایشان از مدیران، خواست تا در فرصت باقی مانده خدمت، موضوعات مزمن استان را حل کنند.

استاندار فارس، تصریح کرد: صادق‌الوعده بودن، از ویژگی‌های بارز و ارزشمند رئیس جمهور شهید بود و هیچ گاه قولی نمی داد که نتواند به آن عمل  کند.

وی، از توجه و تضرع به خداوند، ارادت به اهل بیت(ع)، احترام به بزرگان و پیشکسوتان، توجه به عوامل پشت صحنه اجرای پروژه های عمرانی و… به عنوان برخی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور شهید، یاد کرد.

استاندار فارس، ادامه داد: معتقدیم وجود این صفات، بدین معناست که باید این ویژگی‌های بازر رئیس جمهور شهید، در بین همه مدیران تکثیر شود.

وی، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور، ابراز امیدواری کرد که مردم، فردی را انتخاب کنند که حامی این صفات باشد.

ایمانیه، گفت: یکی از مهمترین مسائلی که همواره مد نظر آقای رئیس جمهور بود، موضوع مسکن و اشتغال جوانان بود و همواره پیگیر این موضوع بود و همین هم باعث شد، امروز اولین جلسه ما بعد از فقدان ایشان، تشکیل شورای مسکن استان باشد.

وی، تصریح کرد: در زمینه اشتغال نیز امروز بیش از صد درصد سهمیه اشتغال فارس، محقق شده است.

استاندار فارس، گذری هم به حوزه تولید زد و گفت: وی، بحث تولید را نیز با جدیت دنبال می‌کرد و به دنبال ایجاد تعاونی‌های تولید در سازمان‌ها بود.

وی، در خصوص پیگیری مصوبات سفر نیز گفت: مصوبات سفر‌های اول و دوم ریاست جمهوری در فارس، هر چه سریع‌تر محقق شود، در این راستا، طبق جدول زمانبندی، اجرای ۷۰ کلان پروژه تا پایان مجلس دوازدهم در دستور کار گرفته که هفته آینده، آخرین ارزیابی و بررسی‌ها، انجام و امضا خواهد شد و از همه مدیران، می خواهم تا تمام تلاش خود را به کار گیرند تا طبق جدول زمانبندی، این پروژه ها به سرانجام برسد.

ایمانیه، گفت: یکی از مواردی که باید همواره مد نظر قرار گیرد، بحث ارتقای بهره‌وری است که این مهم باید توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با جدیت دنبال شود.

استاندار فارس، بار دیگر با گرامیداشت شهید جمهور، آیت الله رئیسی، گفت: شهادت می‌دهم، مسئله معیشت مردم، مهمترین موضوعی بود که همواره رئیس جمهور شهید، دنبال می‌کرد و جزو دغدغه هایشان بود و با قانون مسکن، ایشان تلاش کرد تا به نتیجه برسد که خوشبختانه قبل از شهادتشان، شورای نگهبان آن را تایید کرد.

وی، با اشاره به تقدیر طرح نور از جانب رئیس جمهور شهید و ادامه آن در آینده، گفت: یکی از مواردی که باید در دستور کار باشد، اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، طی سه سال گذشته است، این در حالی است که سال قبل، فارس رتبه اول کشور در جهاد تببین را از آن خود کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true