×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین وضعیت گاز روستا‌های فارس پس از انفجار خرابکارانه

آخرین وضعیت گاز روستا‌های فارس پس از انفجار خرابکارانه، مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با تلاش شبانه‌روزی و مجدّانه همکاران، گاز روستا‌های مجاور محل وقوع انفجار در شهرستان‌های سرچهان، بوانات و صفاشهر که دچار قطعی شده بود، در کمترین زمان ممکن به شبکه گاز وصل شد.

 

به گزارش فارس آگاه، علی‌اکبر میدانشاهی گفت: باوجود اقدامات خرابکارانه در خطوط لوله گاز در شهرستان خرم‌بید به‌قصد آسیب رساندن به شبکه گاز خوشبختانه با همکاری و هماهنگی تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها، وضعیت خطوط آسیب‌دیده در کمترین زمان ممکن به شرایط عادی بازگشت.

وی ادامه داد: با تلاش مستمر همکاران شرکت گاز استان، از زمان بروز حادثه هماهنگی با مسئولین شهرستانی برای جایگزین کردن سوخت مایع و پیش‌بینی‌های لازم انجام شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در کمترین زمان، گاز منازل روستاییان مجاور خط انتقال با استفاده از نیرو‌های متخصص راه‌اندازی و خدمات لازم به مشترکین ارائه شد.

به  نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس،مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: اکنون در تمام نقاط استان، به‌لطف خداوند و تلاش جهادی کارکنان متخصص در یک عملیات کم‌نظیر شبکه گاز کاملاً متعادل و پایدار است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true