×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۳

 بر اساس این فراخوان، روز ملی صادرات به رسم سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد. در این فراخوان آمده است؛ سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس معیارها و

به گزارش فارس آگاه به نقل از تولید و بازار بر اساس این فراخوان، روز ملی صادرات به رسم سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد.

در این فراخوان آمده است؛ سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://tpo.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات است.

بر اساس این فراخوان، از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از تاریخ ۵ مهر لغایت ۱۰ مهر ۱۴۰۳ضمن ثبت‌نام الکترونیکی بر روی سامانه https://topexporter.tpo.ir نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوط اقدام نمایند.
همچنین در سال جاری فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد از این‌رو از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به سازمان توسعه تجارت ایران اجتناب کنید.

گفتنی است، ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام خواهد شد. و تاریخ مندرج غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true