×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز کمپین ۱و۲و۳ بسته‌ات می‌رسه!

یک فرصت برای کسب و کارهای آنلاین برای ارسال سریع و مقرون‌ به ‌صرفه بسته‌های پستی!

کمپین « ۱و۲و۳ بسته‌ات می‌رسه! » فرصتی است که باکسیت برای کسب و کارهای آنلاین فراهم کرده تا ارسالی سریع و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

به گزارش فارس آگاه به نقل از روابط عمومی باکسیت، کمپین « ۱و۲و۳ بسته‌ات می‌رسه! » با هدف ارائه خدمات ارسال سریع، ارزان و مطمئن به تمامی نقاط کشور آغاز شد.

شما می توانید به مشتریان خود اطمینان دهید که هر سفارش، سریع، ارزان و امن ارسال خواهد شد. همکاری با باکسیت به معنای افزایش رضایت مشتریان و رشد کسب‌وکار شما خواهد بود.

با قیمت یکسان، ارسال سریع و امن به سراسر کشور، بسته‌های شما در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید و این یعنی افزایش رضایت و وفاداری آنها.

با باکسیت، بسته‌های شما درکوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر کشورخواهند رسید، قیمت ارسال بسته‌ها سراسری و مقرون به صرفه است و هیچ تفاوت قیمتی بین شهرها وجود ندارد. با تیم حرفه‌ای ما، بابت امنیت و سلامت بسته‌ها آسوده باشید، زیرا تضمین سلامت بسته‌ها تعهد ما است.

از این پس شما می‌توانید از خدمات ارسال سریع بسته‌های باکسیت، برای ارسال کالاهای شخصی، هدایا یا محصولات تجاری بهره‌مند شوند. به کمپین ما بپیوندید تا تجربه‌ای بی‌نظیر از ارسال بسته‌هایتان داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، روی لینک کلیک (https://boxit.ir/campaign123/) کنید!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true