×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آیت الله رئیسی راه شهید سلیمانی را ادامه داد/ آیین تشییع شهدای خدمت باشکوه و دشمن شکن بود

آیت الله رئیسی راه شهید سلیمانی را ادامه داد/ آیین تشییع شهدای خدمت باشکوه و دشمن شکن بود ، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آیت‌الله رئیسی شهید خدمت بود، در مراسم تشییع پیکر ایشان در سه استان شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن همه مردم از همه اقشار و سلیقه‌های مختلف بودیم.

به گزارش فارس آگاه، آیت‌الله «محمود رجبی» در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا اظهار کرد: بحمدالله مردم فهیم و انقلابی ما قدر مسئولان صادق و خدمتگزار خود را می‌دانند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی شهید خدمت بود، در مراسم تشییع پیکر ایشان در سه استان شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن همه مردم از همه اقشار و سلیقه‌های مختلف بودیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: ما همچنین شاهد بودیم که همه اقشار از روی عشق در مراسم تشییع حضور پیدا کرده بودند و بسیاری از آنها در فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اشک می‌ریختند.

آیت‌الله رجبی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی عشق به مردم و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانست و منصب‌ها و موقعیت‌ها برای ایشان منصب نبود بلکه مسئولیت بود.

وی بیان کرد: ایشان خود را خدمتگزار مردم می‌دانست پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، ولایتمدار و عاشق مردم بود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: مردم هم قدردان مسئولانی که دنبال جاه و مقام نبوده و با مردم و خداوند متعال صداقت و صفای باطن دارد، هستند.

آیت‌الله رجبی اضافه کرد: انصافاً یادآور تشییع جنازه شهید عزیزمان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر زنده شد و نشان داد که ملت ما در وفاداری به نظام، رهبری، ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی و حمایت از مسئولان دلسوز و صادق خودشان از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند و راه روشنی را که امام(ره) پیش روی ما گذاشته ادامه می‌دهند.

ادامه دادن راه شهید حاج قاسم از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله رئیسی بود

وی ادامه داد: بدون شک یکی از دغدغه‌های جدی رئیس جمهور شهیدمان، دفاع از جبهه مقاومت و محرومین جهان و به‌خصوص مردم فلسطین و غزه بود و در این عرصه آنچه در توان داشت انجام می‌داد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: بنابراین می‌توان گفت که یکی از ویژگی‌های ایشان ادامه دادن راه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

آیت‌الله رجبی عنوان کرد: ما دیدیم همان لطفی که حاج قاسم شهید به همه اقشار مردم و خانواده‌های شهدا و به جبهه مقاومت داشت و همانگونه که پشتیبانی و حضور خود را در این عرصه‌ها نشان داد مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی هم اینگونه بود و به همین دلیل هم مردم استقبالی که از سردار سلیمانی کردند در اینجا نمونه دیگری از آن را آفریدند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true