×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اتحاد، راه مقابله با بزرگ نشان دادن تفرقه بین ادیان الهی است

اتحاد، راه مقابله با بزرگ نشان دادن تفرقه بین ادیان الهی است ، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای برای مقابله با  یکپارچگی، تعامل و همدلی ایرانیان، تفرقه در میان ادیان توحیدی را بزرگ نشان داده اند و برای برون رفت از این معضل اتحاد و چنگ زدن به ریسمان الهی مد نظر قرار داده شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی در یادواره شهدای ادیان توحیدی که در آستانه دومین کنگره ملی امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از جوانان ادیان توحیدی و الهی که جان شیرین خود را برای اقتدار ایران  اسلامی در دست گرفته‌اند با برپایی یادواره شهدا توحیدی بار دیگر التزام خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و باید به نگاه بلند آنان ارج نهاده شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا، پیروز واقعی و حقیقی حیات دنیوی هستند، افزود: خداوند به جایگاه رفیع و متعالی شهدا درود فرستاده‌ و باید همواره یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای ادیان توحیدی زنده و جاوید نگه داشته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دعوت و هدایت انبیای الهی در قالب پرستش، بندگی و فرمانبرداری از خداوند و مبارزه با حکمرانان ستمگر، طاغوتیان و ظالمان تاریخ به عنوان ارکان واقعی حکومت انبیا نهادینه شود.

وی اضافه کرد: بزرگترین مبارز مقابله با استکبار، حضرت موسی(ع) بوده است و در شرایط فعلی صهیونیست‌های کودکش خود را پیروان دین پیامبر اولوالعزم معرفی می‌کنند اما ظلم بسیاری روا داشتند.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: پیروان ادیان توحیدی در ایران اسلامی با تقدیم ۷۹۷ جانباز، ۴۳ آزاده و ۱۴۷ شهید حمایت از مظلوم و برائت از ظلم را نشان دادند.

استاندار فارس در ادامه این نشست افزود: نقش ادیان توحیدی در کمک به مسلمانان ایران به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بسیار با اهمیت و تاثیرگذار بوده است.

حسینعلی امیری خاطر نشان کرد: بر اساس اصل ۱۳ قانون اساسی به رسمیت شناخته شدن حضور نماینده ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی، داشتن حقوق برابر اجتماعی در برابر قانون  از جمله رویکرد ایران اسلامی نسبت به ادیان الهی است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا…(عج)شیراز نیز در این یادواره بیان داشت: در طول تاریخ، ادیان توحیدی و الهی  دوشادوش ملت مسلمان ایران به ویژه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و از جان و مال و فرزند خود گذشتند و حماسه آفریدند.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری  ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس واژه ایثار و از خودگذشتگی را به معنای واقعی به جهان اسلام نشان دادند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true