×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای برنامه ها بدون حفظ اعتبار مردم ابتر است

اجرای برنامه ها بدون حفظ اعتبار مردم ابتر است ، به گزارش فرخنده آشوری خبرنگار فارس اگاه  ،فرمانده نیروی انتظامی فارس در نشست خبری تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه سرمایه اجتماعی، یکی از مهمترین خواسته های هر سازمانی برای موفقیت و پیشبرد امور است، گفت: اگر مردم ما را قبول نداشته باشند، هر کاری را هم انجام دهیم، ابتر است، بهترین وسیله برای رسیدن هر سازمان به این سرمایه اجتماعی، رسانه است.

سردار رهام بخش حبیبی، با درخواست از رسانه ها برای جلب اعتماد مردمی، افزود: امیدواریم رسانه ها با کمک به نیروی انتظامی، برای ایجاد فضای آرامش و آسایش برای مردم در این هفته، کمک کنند، افتخار پلیس، نوکری مردم برای هر مذهب، حزب، اعتقاد، جایگاه اجتماعی و غیره است و هرکس بخواهد این آسایش را از مردم سلب کند، بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

حبیبی، با بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود، متذکر شد: هر فردی در هر مقام و لباس و شرایطی که آرامش مردم را خدشه دار کند، با برخورد پلیس مواجه خواهد شد و این را مردم، خوب حس کردند، مردم در حوادث، با پلیس همراهی کردند، قانون مداری می تواند نظم و انضباط برای جامعه به ارمغان بیاورد، پلیس دارای جایگاه مهم «مجری قانون» و «ناظم امین نظم و انضباط» است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس، با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی، از ۱۳ مهر آغاز می شود و تا ۱۹ مهر ادامه دارد، عنوان کرد: غبارروبی حرمین مطهر امام زادگان و قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معزز شهدا، ایثار گران و جانبازان، برگزاری آزمون استخدامی، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و اهدای خون از برنامه های اولین روز هفته نیروی انتظامی است.

حبیبی، ادامه داد: برگزاری برنامه عبادی برای کارکنان، برگزاری میز خدمت برای شهروندان، برپایی چادر سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی رایگان در حاشیه نماز جمعه و دیدار با اعضای وابسته فراجا، برگزاری صبحگاه مشترک و تجلیل از فرماندهان شاخص، بازنشستگان نخبه و فرزندان نخبه کارکنان، امحای ۱۵ تن مواد مخدر، تجلیل از تلاشگران عرصه امنیت و سلامت اجتماعی، از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته رییس پلیس فارس، برگزاری همایش پلیس و اصناف، افتتاح پروژه های عمرانی فراجا و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، برگزاری همایش کلانتران برگزیده، برگزاری همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک و مسابقات تیراندازی بین کارکنان، حضور در مدارس با موضوع پیشگیری از اعتیاد و غیره از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در فارس است.

وی، بیان کرد: خدمات مضاعف به مردم در حوزه صدور گواهینامه، ترخیص، شماره گذاری و اجرائیات پلیس راهور تا ساعت ۱۶، برگزاری آزمون کتبی داوطلبان استخدام و ثبت نام از افراد داوطلب در مقطع درجه داری، در این هفته انجام می شود.

گفتنی است، کشف حدود ۵۷۴ میلیارد تومان کالای قاچاق با افزایش ۳۶ درصدی، کشف ۳۳ تن انواع مواد مخدر، کشف ۸۵ درصدی پرونده های پلیس فتا، افزایش ۱۰ درصدی کشفیات سرقت، مصالحه بیش از ۷۰ درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره پلیس، بخشی از خدمات پلیس فارس در یک سال گذشته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true