×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح‌های تقویت ولتاژ توسط توزیع برق فارس

اجرای طرح‌های تقویت ولتاژ توسط توزیع برق فارس، معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس از اجرای طرح‌هایی با هدف تعدیل بار، تصحیح ولتاژ و تقویت شبکه فشار متوسط و ضعیف و ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایتمندی مشترکان در این استان خبر داد.

به گزارش فارس آگاه، محمدعلی عزیزی چهارشنبه ۶ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با هدف پاسخگویی به تقاضای مشترکان، تعدیل بار ترانسفورماتورهای مجاور و همچنین تصحیح ولتاژ شبکه برق؛ ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

عزیزی، با اعلام این خبر ادامه داد: امسال مقاوم سازی ۴ هزار اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه‌ها با اعتبار معادل ۸۰۰ میلیارد ریال و احداث و اصلاح ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال برای تقویت ولتاژ مشترکان انجام خواهد شد.

وی نصب ۱۵دستگاه اتوترانس برای تقویت ولتاژ مشترکان با اعتبارمعادل ۳۷۰ میلیارد ریال و همچنین احداث ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای توسعه فیدر با صرف هزینه‌ای به میزان ۴ هزارمیلیارد ریال را از دیگر پروژه های در دست اجرای این شرکت برشمرد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در نظر است امسال ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با اعتبار معادل۹۵۰ میلیاردریال برای تعدیل بار پست های پربار احداث شود.

تقویت ۳۲۰دستگاه ترانس پربار با صرف هزینه ای بالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس جهت اجرا در سال جاری به آن اشاره کرد.

عزیزی ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات اجرایی این پروژه ها و تقویت زیرساخت ها، بتوان گام های موثری در مسیر خدمت رسانی به مشترکان استان و جلب رضایت آنان برداشت.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true