×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ارزیابی هشت عضو کابینه با نگاه مردمی

ارزیابی هشت عضو کابینه با نگاه مردمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه با نگاه مردمی خبر داد و گفت که دولت سیزدهم پاسخگو و پیگیر درخواست های مردمی چه در داخل کشور و چه هموطنانمان در خارج کشور با هر عقیده و نگاهی است.

 

 

 

 

به گزارش فارس آگاه، حجت الاسلام احمد صالحی درباره ارزیابی عملکرد وزارتخانه در دور دوم حضور مسئولان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی گفت: پس از حضور رئیس‌جمهور در این مرکز و تاکید بر اینکه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به عنوان تب‌سنج دولت که باید گزارشات در دستور کار دستگاه‌ها و مدیران دولتی قرار بگیرد، این ارزیابی از ۳۰ بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید دارد که این ارزیابی ها شفاف و بدون تعاوف با مسئولان، به مردم ارائه شود که سبب می شود دستگاه‌ها از میزان رضایت مندی مردم از آن دستگاه بر اساس شاخص‌های که این مرکز ارزیابی و ارائه کرده است، مطلع شوند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت:‌ تاکنون ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه بر اساس شاخص‌ها و با نگاه مردمی انجام و این باعث شده تا وزرا در جریان عملکرد مدیران میانی و دستگاه‌ها قرار بگیرند.

وی این کار را نقطه عطفی در دولت سیزدهم توصیف کرد که سبب می شود مردم بدون واسطه حرف بزنند و مسئولان بدون واسطه هم ارزیابی شوند و این روند بدون هیچ ملاحظه‌ای ادامه دارد.

صالحی درباره به روز رسانی آخرین آمار از ثبت مطالبات مردمی در دولت سیزدهم گفت: تا امروز بیش از چهار میلیون درخواست، تماس، طرح و مطالبات مردمی دریافت کردیم که بالای ۸۶ درصد از موارد انجام و ۱۴ درصد در حال پیگیری است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره مطالبات ایرانیان خارج از کشور در سفرهای رئیس جمهور هم گفت: ایرانیان مقیم در سفرهای رئیس‌جمهور با وی دیدار کرده و مطالبات خود را مطرح می کنند که عمده درخواست‌ها، کنسولی، قضایی، فردی و شخصی در زمینه سربازی است و حتی درخواست‌های عمومی هم در سفر آیت الله رئیسی به سوریه، آمریکای لاتین و چین داشتیم که دفتر ریاست جمهوری موضوعات را دسته بندی و به مجموعه‌های مختلف ارجاع دادند که بخشی از آنها هم به دست ما رسیده است.

صالحی با تاکید بر اینکه این موضوعات پیگیری و از طریق وزارت امور خارجه به ایرانیان خارج کشور ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا در دولت سیزدهم با توجه به اینکه عنوان دولت مردمی دارد، پاسخگو و پیگیر درخواست همه افراد چه در داخل و چه در خارج کشور باشیم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true