×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
استخراج طلا ادامه دارد!

در روز چهارم بازى‌هاى پاراآسيايى هانگژو، ايرانى‌ها امیدوار به حفظ روند طلایی خود هستند.  استخراج طلا ادامه دارد! ،به گزارش “فارس آگاه“، در شرایطی که ایران تا پایان روز سوم بازی های پاراآسیایی با یک نتیجه درخشان و کسب ۲۴ طلا، ۳۰ نقره و ۱۹ برنز و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول مدال‌ها قرار دارد، امروز هم از اولین ساعات بامداد به وقت ایران، ورزشکاران پارالمپیکی در رشته‌های مختلف به مصاف رقبایشان رفته‌اند.

در حالی که کاروان ایران در سه روز نخست بالاتر از ژاپن قرار گرفته، ورزشکاران کشورمان در روز چهارم هم سعی می‌کنند فاصله خود را با سایر مدعیان حفظ کرده و برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال تلاش کنند.

در‌ ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی همراه ما باشید:

* شطرنج

۷:۴۷: شطرنج‌بازان ایران صبح امروز در دور هفتم (پایانی) بخش استاندارد مقابل حریفان خود قرار گرفتند که طی آن ۱۰ پیروزی، ۵ شکست و یک تساوی حاصل تلاش ملی پوشان کشورمان بود.

۷:۵۶: پس از پایان رقابت‌های امروز  و در بخش استاندارد ۲ مدال طلا به ملیحه صفایی در بخش انفرادی و تیمی b1 بانوان رسید.

۸:۰۱: سه مدال نقره توسط امیر ربی در بخش انفرادی، تیمی b2 و b3 بانوان و تیمی b2 و b3 آقایان به دست آمد و ۲ مدال برنز به علیرضا قورچی بیگی در بخش انفرادی و تیمی b1 آقایان رسید.

* دوومیدانی

۶:۰۵: در آغاز چهارمین روز مسابقه دوومیدانی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، صبح امروز فینال دوی ۱۰۰ متر در کلاس T35 برگزار شد. در این مسابقه علیرضا زارع با حریفانی از هند (۲ نفر)، عراق و هنگ‌کنگ به رقابت پرداخت و با زمان ۱۲.۷۴ ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

۶:۵۹: در مسابقه پرتاب وزنه بانوان در کلاس F33 آتنا محمدی‌ها و بتول جهانگیری موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند. در این رقابت که در صبح روز چهارم از بازی‌های پاراآسیایی برگزار شد، محمدی‌ها که به عنوان نفر نخست پرتاب کرده بود، با رکورد ۶.۱۰ متر نایب قهرمان شد و مدال نقره را به دست آورد. همچنین بتول جهانگیری با رکورد ۵.۹۹ متر صاحب مدال برنز شد و به مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی رسید.

۷:۵۴: نوبت صبح مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در حالی برای نمایندگان ایران به پایان رسید که فرشته مرادی موفق به کسب مدال برنز شد. ملی‌پوش پرتاب وزنه کلاس F34 در رقابت این ماده با ثبت رکورد ۶.۷۱ متر به مدال برنز رسید و به مقام سوم بسنده کرد.

۸:۳۱: در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، رقابت پرتاب نیزه کلاس ادغامی F33/34 برگزار شد. در این رقابت عرفان رضایی به مدال طلا رسید و سعید افروز مدال نقره را به خود اختصاص داد. این نتایج به طور رسمی از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام شد و بر روی سایت نیز قرار گرفت، اما ساعتی بعد از آن، این کمیته با زدن برچسب «تجدید نظر شده»، نتیجه را تغییر داد. بر این اساس، سعید افروز با ۱۰۶۸ امتیاز به مقام نخست و مدال طلا رسید و عرفان رضایی با ۱۰۵۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

* وزنه‌برداری

۸:۱۰: در روز دوم رقابت‌های پاراوزنه‌برداری زنان سیده زینب یعقوبی و زهرا آقایی، دو بانوی کشورمان در دسته ۷۳- کیلوگرم به روی تخته رفتند که زهرا آقایی با مهار وزنه ۱۱۴ کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد. او در حرکت اول ۱۱۴ کیلوگرم را ثبت کرد اما در حرکت دوم و سوم در مهار ۱۲۲ کیلوگرم موفق نبود و با رکورد ۱۱۴ کیلوگرم سوم شد.

۸:۱۱: سیده زینب یعقوبی دیگر وزنه بردار کشورمان در این دسته هم در ابتدا رکورد ۱۰۵ کیلوگرم را ثبت کرد اما در مهار وزنه‌های ۱۱۳ و ۱۱۶ کیلوگرم موفق نبود و با وزنه ۱۰۵ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

* گلبال

۸:۱۹: تیم ملی گلبال بانوان کشورمان صبح امروز در آخرین مسابقه خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر ژاپن با نتیجه ۶-صفر مغلوب شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

* تیروکمان

۸:۵۷: مرحله رده‌بندی رقابت‌های تیرو کمان در بخش تیمی میکس کامپوند پیگیری شد و کمانداران ایران متشکل از مریم یاورپور و هادی نوری به مصاف رقیبانی از کره جنوبی رفتند. ملی پوشان ایران در این نبرد جذاب و دیدنی با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۰ پیروز شدند. کمانداران کشورمان با این برد به مدال برنز دست یافتند.

* بسکتبال با ویلچر

۹:۲۵: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند.

۹:۲۷: این بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود ایران تمام شد اما در نیمه دوم، ژاپن ۲۹ بر ۲۳ جلو افتاد و در نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ برنده این بازی شد و به فینال رسید.

* دوچرخه‌سواری

۱۰:۰۵: محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل جاده کلاس B (نابینایان و کم) بینایان با زمان ۲۹:۴۲:۸۱دقیقه هفتم شد و از دست یابی به مدال بازماند. در این ماده کره جنوبی با ۲۳:۱۳:۷۱، اندونزی با ۲۵:۱۲:۱۷ دقیقه و قزاقستان با ۲۵:۱۹:۴۹ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

۱۰:۱۱: مهدی محمدی دیگر نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان در ماده تایم تریل جاده با زمان ۲۷:۱۰:۲۸ دقیقه در کلاس c۴-۵ نهم شد.  اندونزی با ۲۵:۱۴:۱۴ دقیقه، چین۲۶:۲۲:۳۶ دقیقه و ازبکستان ۲۶:۱۰:۸۶ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

۱۰:۲۷: فردا تیم ملی کشورمان در ماده استقامت جاده به مسافت ۷۰ کیلومتر سه نماینده دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true