×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال اماکن تاریخی فارس از جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی

استقبال اماکن تاریخی فارس از جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی،  مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آماده‌سازی اماکن تاریخی و فرهنگی این استان برای میزبانی از سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی خبر داد.

 

به گزارش فارس آگاه، محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۷ مرداد در نشست میراث فرهنگی فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه آبان امسال شیراز میزبان سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی است ازاین‌رو آماده‌سازی اماکن تاریخی و فراهم کردن شرایط مطلوب‌تر برای حضور میهمانان و گردشگران ویژه این جشنواره آغازشده است.

وی تصریح کرد: پیش رویدادهای فرهنگی و گردشگری ویژه جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته این پیش رویدادها در اماکن تاریخی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

ثابت اقلیدی ادامه داد: در حال حاضر بهسازی و آماده‌سازی اماکن تاریخی و گردشگری فارس در دستور کار است و هر آنچه دید منظری این آثار را مخدوش کرده است حذف خواهد شد.

وی گفت: جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و تأثیرگذار به شمار می‌رود که بی‌تردید اجرای آن در شهر شیراز نقطه عطفی برای توسعه گردشگری و معرفی آثار تاریخی و ظرفیت‌های آن‌هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه با بیان اینکه جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده استان در اولویت معرفی قرار دارند، گفت: با تعریف رویدادهای فرهنگی در سطح شهرستان‌ها جاذبه‌های گردشگری به مقاصد سفر تبدیل خواهند شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true