×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اضافه شدن ۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی عرضه صنایع دستی به فضاهای فرهنگی شیراز تا پایان امسال

اضافه شدن ۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی عرضه صنایع دستی به فضاهای فرهنگی شیراز تا پایان امسال، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، تا پایان سال، ۴ هزار متر مربع، فضای مسقف نمایشگاهی هنری و عرضه صنایع دستی، به شهر شیراز افزوده می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز، در گفت و گو با فارس اگاه، با بیان این مطلب، گفت: با توجه به عنوان شیراز، به عنوان پایتخت صنایع دستی و محوریت شهرداری در این ارتباط، امسال دو فضای دو هزار متری مسقف، برای تبدیل به نمایشگاه و گالری دائم صنایع دستی و هنری، در نظر گرفته شده است.

محمد رضا هاجری، افزود: یکی از این فضاها، یک سالن دو هزار متری، در شورای شهر است که بخشی از آن، تبدیل به نگارخانه و بخشی دیگر، تبدیل به محل نمایش صنایع دستی خود شیراز می شود که در اختیار هنرمندان، قرار می گیرد که با توجه به نبود سرمایه گذار، خود شهرداری و شورا، نسبت به اجرای آن اقدام می کنند و از ردیف محرومیت زدایی و مسجد محوری، میتوان استفاده کرد، این پروژه در مراحل نهایی طراحی است.

وی، تصریح کرد: یکی دیگر از این پروژه ها، دو هزار متر فضای مسقف، در زیر گذر و روگذر دلگشا است که تبدیل به نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی می شود که دنبال سرمایه گذار هستیم. اگر سرمایه گذار هم نیاید، حتی بهتر است که خود شهرداری آن را اجرا کند.

عضو شورای شهر شیراز، گفت: هر دو پروژه، در بهترین نقاط گردشگری شهر هستند و همه اعتبارات آن، مشخص شده و تا پایان سال، شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true