×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۹ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه دعوت به همکاری مؤسسه باهاتیم

سالمندی فصل بسیار زیبا و بخش اجتناب‌ناپذیر زندگی همه ما انسان‌هاست .اگرچه این لطف و موهبت الهی نصیب همه نمی‌شود و تنها برخی از انسان‌ها هستند که خداوند به آن‌ها توفیق طول عمر و لذت  بهره‌مندی طولانی‌تر از نعمت‌ها به‌ویژه همراهی همسر و فرزندان و نوه‌ها را در خانواده گسترده عنایت می‌فرماید.با این وصف  برخی از افراد سالمند به دلایل مختلف ازجمله بیماری ، مرگ همسر ، مهاجرت فرزندان و …. نیز کم‌توانی که به دلیل کهولت سن عارض می‌شود نیازمند یاری‌گرفتن از کسانی اند که به‌عنوان دستیار بتوانند در انجام کارهای روزانه به آن‌ها کمک نمایند.

به گزارش فارس آگاه  به نقل از باهاتیم، پرواضح است در این شرایط سالمندان کسانی را در کنار خود می‌پذیرند که امین و رازدار باشند و به لحاظ شخصیتی از مقبولیت اجتماعی لازم برخوردار بوده و بتوانند به‌عنوان یک دوست صمیمی و قابل‌اعتماد در کنار او قرار گیرند تا از روزهای باقیمانده عمر نهایت استفاده را ببرند . در این شرایط وظیفه مؤسسات تخصصی است تا با درک شرایط مددکار و مددجو و با حفظ تضمین‌های لازم افراد سالم ،توانمند و شریف را انتخاب و گزینش نمایند تا بتوانند دستگیری از کسانی کنند که پس از سال‌ها خدمتگزاری در کشور امروز نیازمند یاری ما شده‌اند.

با در نظر گرفتن شرایطی که عنوان شد این موسسه با اهداف زیر خدمت‌رسانی به سالمندان و خانواده‌های ایشان را آغاز نموده و برای ادامه راه دست همکاری به‌سوی جوانان علاقه‌مند ،دلسوز و توانا با پرداخت حق بیمه و حقوق مناسب و همچنین بازنشستگان محترمی که از توانائی جسمی لازم برخوردارند دراز نموده است.

اهداف مؤسسه باهاتیم 

الف )حفظ توانمندی جسمی و ذهنی افراد سالمند:

ما به سالمندان کم‌توان کمک می‌کنیم تا افت جسمی و ذهنی پیدا نکنند  به‌نحوی‌که از عهده کارهای شخصی خود برآمده و خدای‌ناکرده در این شرایط سخت اقتصادی در بستر بیماری قرار نگیرند بنابراین مددجویانی برای خدمت‌رسانی انتخاب می‌شوند که به لحاظ جسمی و ذهنی سالمند و توانایی انجام کارهای شخصی خود را دارند  ولی به دلایل پیش‌گفته نیازمند مراقب هستند.

ب) پاسخ به دغدغه ذهنی و عملی بسیاری از خانواده‌ها در مورد نگهداری از سالمندشان 

امروز بسیاری از خانواده‌ها به دلیل اشتغال ، تحصیل، مهاجرت و … امکان مراقبت از سالمند خود را ندارند و ترجیح می‌دهند این وظیفه را به مؤسسات معتبر که کار خدمت‌رسانی را در منزل انجام می‌دهند محول کنند. در این شرایط مراقبت از سالمند اقدامی ماهرانه و نیازمند صبوری و دانش و مهارت است و از عهده اعضای خانواده بر نمی‌آید.

ج)نحوه ارائه خدمت به سالمند :

مؤسسه باهاتیم به ان دسته از خانواده‌هایی که ازموقعیت اجتماعی و اقتصادی مناسبی برخوردار بوده و علاقه‌مندند تا در دوران سالمندی با حفظ استانداردهای موردنظر ازجمله در حوزه سلامتی جسمی و روانی ،تغذیه،گردش و تفریح و …سبک قبلی زندگی خود را ادامه داده ارائه خدمت خواهد کرد.پرواضح است این دسته از خانواده‌ها در پرداخت هزینه‌های سالمند خود مشکلی ندارند لکن در انتخاب موسسه و مددکار مناسب شرایطی دارند که باید درنظرگرفته شود .لذا کسانی که مسئولیت مراقبت به آنان سپرده می‌شود باید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی قرابت خاصی با سالمند و خانواده ایشان داشته باشند و مؤسسه باهاتیم  تضمین‌های لازم را در زمینه سپردن اداره سالمند به آن‌ها بدهد.

معرفی مؤسسه باهاتیم

مؤسسه باهاتیم تنها موسسه‌ای است که پس از ۷ سال مطالعه بر روی وضعیت کشورهای دارای سالمند و خدمات این مؤسسات به سالمندان و بر اساس استاندارهای روز دنیا تأسیس و آماده خدمت‌رسانی شده است . مزیت مؤسسه باهاتیم نسبت به سایر مؤسسات در موارد زیر خلاصه می‌شود:

برنامه محور بودن

⁠استخدام نیروهای انسانی

⁠نظارت و ارزیابی و اخذ گزارش‌های روزانه

– ⁠بررسی وضعیت سالمند به‌طور ماهانه با استفاده از گزارش‌های دریافتی از مراقبان توسط تیم تخصصی پزشکی مشاوران تغذیه و روانشناسی و تربیت‌بدنی

تأمین تغذیه

تأمین لوازم و تجهیزات

بازطراحی و بازمهندسی منازل سالمندان

تأمین نیازهای تفریحی و گردشی سالمند

انواع مشاوره‌های روان‌شناسی ، مشاوره و حقوقی

تیم تخصصی تغذیه و کیترینگ باهاتیم
تیم تخصصی تغذیه و کیترینگ باهاتیم

در مؤسسه باهاتیم  گروهی از متخصصان کشور در رشته‌های مختلف ازجمله پزشکی، پرستاری، روانشناسان، مشاوران خانواده، وکلا ،متخصصان تغذیه و ورزش سالمندی ،مهندسان ،هنرمندان ،سینماگران، نویسندگان ،روزنامه‌نگاران ،کارآفرینان و مددکاران اجتماعی در کنار موسسه کار آموزش ،اطلاع‌رسانی ،برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی را مطابق استانداردهای جهانی بر عهده‌دارند .امیدواریم با همراهی سایر عزیزان ازجمله بازنشستگان توانمند و فرهیخته امکان یاری‌رسانی بیشتر در سطح کشور فراهم شود.

خواهشمند است در صورت تمایل به همکاری با ورود به سایت مؤسسه باهاتیم  به نشانی زیر فرم مربوط را تکمیل نمایید .

مؤسسه باهاتیم

شماره‌های تماس: ۸۸۸۰۲۶۷۷

۰۹۱۲۷۱۰۰۰۷۰-۰۹۱۲۱۲۱۱۶۸۸

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true