×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اعترافات جاسوس موساد و سی آی‌ ای درباره فعالیتش در عراق و سوریه

اعترافات جاسوس موساد و سی آی‌ ای درباره فعالیتش در عراق و سوریه، شبکه النجباء در کانال تلگرامی خود اعترافات یک زن جاسوس رژیم صهیونیستی را پخش کرد.

 

به گزارش فارس آگاه، این جاسوس اسرائیلی گفت: اسم من الیزابت تسورکوف است. من شهروند اسرائیل هستم. ۳۷ سال سن دارم. من اسرائیل را ترک کردم و به آمریکا رفتم. برای موساد و سی آی‌ ای کار کردم. در سوریه برای برقراری روابط میان اسرائیل و نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قسد) در شمال شرق سوریه کار کردم. سال ۲۰۲۲ از طرف موساد و سی آی‌ ای به این کشور سفر کردم.در عراق هم روی اختلافات و تقویت اختلافات از طریق انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری تظاهرات (تظاهرات اکتبر) در عراق کار کردم. ما برای تقویت این اختلافات تلاش کردیم تا گروه‌های شیعه درون عراق با یکدیگر درگیر شوند.

وی ادامه داد: من حوادث غزه را با دقت و جدی دنبال می‌کنم. اخبار غزه را شامل کشتار کودکان، زنان و مردان و بمباران بیمارستان‌ها روزانه دنبال می‌کنم. این سیاست به ایجاد نفرت بین ما و مردم فلسطین در غزه منتهی می‌شود و به صلح با غزه منجر نمی‌شود. این سیاست زاییده مدیریت احمقانه دولت نتانیاهو است که به فاجعه و تداوم جنگ منتهی خواهد شد. من از خانواده‌های گروگان‌های موجود در غزه می‌خواهم به خاطر دختران و پسرانتان هر روز درخواست توقف جنگ در غزه را مطرح کنید (زیرا تداوم جنگ) به کشته شدن آنان منتهی خواهد شد. این جنگ را نتانیاهو احمقانه و از طریق همسرش ساره و پسرش یائیر آن را مدیریت می‌کند.

این جاسوس اسرائیلی همچنین گفت: اگر می‌خواهید پسران و دخترانتان زنده برگردند، جنگ باید متوقف شود. وارد عراق شدم تا برای موساد و سی آی‌ای کار کنم. در حال حاضر حدود هفت ماه است که اسیر هستم. من به حکومت اسرائیل خدمت کردم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از النجباء، وی اقزود: به نظرم هیچ اتفاقی نیفتاد. هیچ تلاشی برای آزادی من نشده است. مهم است مردم اسرائیل بدانند که ماهیت دولت اسرائیل همین است. اوضاع من راحت نیست. از خانواده ام، مادرم و پدرم رینا، کادی، اما، آویتال، داوید و دوستانم می‌خواهم تلاش کنند هر چه سریعتر آزاد شوم و نزدشان برگردم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true