×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اعزام سه هزار و ۴۷۳ زائر خانه خدا از طریق فرودگاه شیراز

اعزام سه هزار و ۴۷۳ زائر خانه خدا از طریق فرودگاه شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، طی آیینی با حضور مقامات کشوری و استانی در شیراز عملیات اعزام زائران خانه خدا جهت شرکت در برنامه حج امسال آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: در برنامه اعزام حجاج خانه خدا، سه هزار و ۴۷۳ زائر ظرف هفت روز از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مدینه اعزام خواهند شد.

فخرالدین کشاورز افزود: بامداد پنجشنبه شاهد اعزام ۲۶۲ زائر به وسیله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی بودیم به سرزمین وحی بودیم.

وی ادامه داد: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از طریق فرودگاه شیراز به خانه خدا اعزام می شوند.

او اظهار کرد: تمام پروازها از فرودگاه شیراز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و به مقصد مدینه انجام خواهد شد.

*افزون بر ۵۸ هزار زائر از طریق فرودگاه‌های کشور به حج اعزام می‌شوند

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این مراسم گفت: ۵۸ هزار و ۶۲۱ زائر از طریق ۱۸ فرودگاه کشور پذیرش و به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

محمد حسین آجیلیان، افزود: این فرودگاه محل اعزام زائران استان فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد است و از دهم خرداد تا چهارشنبه شانزدهم خردادماه از این فرودگاه به خانه خدا اعزام خواهند شد.

*حج امسال فرصت مناسبی برای حمایت از ملت فلسطین است

استاندار فارس نیز در این آیین گفت: مراسم حج امسال فرصت مناسبی برای اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

محمد هادی ایمانیه فزود: برائت جستن از مشرکین ریشه قرآنی دارد و خداوند در سوره توبه به این مهم تاکید کرده است.

ایمانیه افزود: امسال با توجه به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی، چشم تمام مردم مظلوم فلسطین و لبنان به مسلمانان و اجتماع باشکوه بشری در سرزمین وحی است.

*امسال همه حجاج استان فارس مدینه قبل هستند

مدیرکل حج و زیارت استان فارس نیز در خصوص برنامه امسال حجاج در سرزمین وحی گفت: امسال همه حجاج این استان مدینه قبل هستند و در قالب ۲۵ کاروان با شعار حرم تا حرم همراه با شهدا به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

علیرضا زینلی افزود: حجاج این استان از شیراز عازم مدینه منوره می‌شوند تا پس از زیارت حرم پیامبر اکرم(ص) و بقیع رهسپار مکه مکرمه شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: همه حجاج امسال استان فارس در ۱۰ جلسه آموزشی با حضور روحانی و مدیر کاروان و دیگر برنامه‌های مرتبط شرکت کرده‌اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true