×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
امام جمعه شیراز:رسانه ملی برای پیشرفت فارس گفتمان‌سازی کند

امام جمعه شیراز:رسانه ملی برای پیشرفت فارس گفتمان‌سازی کند، نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار گفتمان‌ساز صدا و سیما برای پیشرفت استان شد.

 

به گزارش فارس آگاه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲۹ مردادماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس، بر گفتمان‌سازی صدا و سیما حول محور جایگاه استان فارس به عنوان موتور پیشران پیشرفت کشور به‌ویژه در منطقه جنوب تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: که صدا و سیمای فارس با مدیریت جدید بتواند به اهداف و برنامه‌های مد نظر دست یابد و بیش از پیش زمینه جلب رضایت مخاطبان را فراهم کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به انتصاب مدیریت جدید در صدا و سیمای فارس، اظهار کرد: شناخت مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس از ظرفیت‌های استان در هم‌افزایی و همدلی با دستگاه‌های استان موجب شتاب در پیشرفت فارس خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این دیدار تصریح کرد: ضرورت دارد که صدا و سیما به منظور هم‌افزایی و ایجاد صدایی واحد حول محور منافع استان، گفتمان‌سازی را در برنامه‌های خود در دستور کار قرار دهد.

به نقل از تسنیم، امیر رئوف با اشاره به تدوین سند تحول سازمان صدا و سیما با تاکید بر هویت‌محوری و عدالت گستری، آمادگی صدا و سیمای فارس را برای یاری تمام مجموعه‌های خدمت‌رسان استان در راستای پیشرفت و اعتلای فارس اعلام کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true