×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
انتخاب مجری نمایشگاه گردشگری از طریق مزایده روند درستی نیست

حضور ۳۵ مهمان از ۹کشور درسیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فارس که سال گذشته برگزار شد در همایش تشریح فعالیت های این نمایشگاه با اشاره به برخی ویژگی های این نمایشگاه  گفت:سال ۱۴۰۲«شرکت توسعه گردشگری» به عنوان مجری این نمایشگاه انتخاب شد که شاهد اتفاقات خوبی بودیم و علاوه بر استان های کشور ۳۵مهمان از ۹کشور جهان نیز در این همایش حضور داشتند.

احمدرضا نقیب زاده در حاشیه این نشست با اشاره به انتخاب مجری نمایشگاه گردشگری از طریق مزایده افزود: تعیین مجری برگزار کننده نمایشگاه از این طریق با توجه به اینکه موضوع خدمات گردشگری با خدمات و فروش کالاهای دیگر در نمایشگاه ها تفاوت دارد روند درستی نیست.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس گفت: مجری نمایشگاه گردشگری باید در چارچوب سیاست های کلان و استانی انتخاب شود، نه فقط با نگاه درآمد زایی و انتفاعی .

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری با توجه به بازخوردهایی که داشتیم در خور شأن استان بود و نشان داد تلاش های انجام شده در آن به ثمر نشسته است و امکان برگزاری بهتر نمایشگاه در سال های بعد وجود دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true