×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۱ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
انتخاب وزیر جهاد کشاورزی با تعامل تشکل‌های کشاورزی

تشکل‌ها، صنوف و اتحادیه‌های ملی بخش کشاورزی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب از وی خواستند تا وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم در تعامل با فعالان این بخش انتخاب شود.

به گزارش فارس آگاه، اتحادیه‌های مرکزی تعاونی‌ها و اتحادیه‌های سراسری بخش‌های مختلف کشاورزی، فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی، مجمع ملی خبرگان کشاورزی، اتاق اصناف کشاورزی ایران و … در پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی را به‌عنوان رئیس جمهور چهاردهم جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

ایشان با اشاره به حضور جامعه بزرگ کشاورزان، تشکل‌ها، صنوف و اتحادیه‌های حوزه کشاورزی در قالب ستاد ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این پیام با آرزوی شکوفایی بیشتر بخش کشاورزی سرزمین مادری خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم ایران از وی درخواست کردند تا در انتخاب وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان واقعی کشاورزان، تشکل‌ها و اندیشمندان خارج از وزارتخانه یادشده تعامل و همدلی بیشتری انجام گیرد.

همچنین این تشکل‌ها در بخش دیگری از این پیام آمادگی خود را برای ساماندهی زنجیره تولید و توزیع محصولات کشاورزی، تامین غذای ‌سالم جامعه و تضمین امنیت غذایی کشور در دولت چهاردهم اعلام کردند.

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true