×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اوضاع غزه وخیم، ناگوار و فاجعه آمیز است

اوضاع غزه وخیم، ناگوار و فاجعه آمیز است، خبرنگار صداوسیما در غزه با اشاره به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان الشفا و شهید و زخمی شدن شمار زیادی از مردم گفت: اوضاع در غزه بسیار وخیم، ناگوار و فاجعه آمیز است.

 

به گزارش فارس آگاه، احمد سهمود خبرنگار صدا و سیما در ارتباط زنده با خبر ۱۴ سیما از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در نوار غزه از صبح امروز خبر داد و گفت:اوضاع بسیار وخیم و ناگوار و فاجعه آمیز است.

سهمود گفت: شب گذشته اطراف بیمارستان الشفا هدف حملات قرار گرفت و شمار زیادی از مردم شهید یا زخمی شدند، ارتش مناطقی ازغزه را تحت محاصره قرار داده است و بیشتر در مناطق غرب غزه متمرکز شده است.
خبرنگار صدا وسیما افزود: دو تن از نیرو‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و صهیونیست‌ها البته در این باره چیزی نمی‌گویند، اما فقط به این دو نفر اذعان کردند.
سهمود با اشاره به ادامه حملات در اطراف بیمارستان شفا، چهارراه الناصر و چهارراه الشعبیه گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی خسارت‌های زیادی را در زمینه ادوات نظامی متحمل شدند و خسارت‌های جانی شدیدی به آن‌ها وارد شد.
وی گفت: فلسطینی‌ها کاملاً می‌دانند که از وضع جغرافیایی آگاه هستند و در این باره صهیونیست‌ها دچار ضعف هستند و به همین علت در این باره با ضعف عمل می‌کنند و نمی‌توانند پیشروی کنند.
خبرنگار صداوسیما افزود: گفته می‌شود در اطراف بیمارستان اندونزی نیز حملات صورت گرفت، صهیونیست‌ها اطراف این بیمارستان‌ها را با بمب‌های حاوی فسفر هدف قرار دادند، بیش از ۲ هزار ۱۴ نفر در این بیمارستان حضور دارند و صهیونیست‌ها با هواپیما‌های آمریکایی اف ۱۶ نیز این مناطق را هدف حملات قرار دادند.

سهمود گفت: اوضاع بسیار وخیم است و شرایط زندگی دشوار است، حملات به نوار غزه و دو منزل در اردوگاه النصیرات و یک مدرسه نیز در این مناطق هدف حمله قرار گرفت، رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند که همه این مناطق امن است، ولی این مناطق امن را هدف حمله قرار می‌دهد بنابر این ادعای رژیم صهیونیستی در این باره کاملاً دروغ و واهی است.
وی افزود: به رغم این که اعلام می‌شود باید گذرگاه رفح باز شود، اما همچنین حملات ادامه دارد و لازم است کشور‌های عربی و کشور‌های اسلامی برای بازگشایی گذرگاه رفح فشار‌هایی را وارد بیاورند؛ بنابراین حملات صهیونیست‌ها علیه کودکان وغیرنظامیان بی گناه و بی پناه ادامه دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true