×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بحران کسری بودجه در وزارت دفاع انگلیس

بحران کسری بودجه در وزارت دفاع انگلیس، شماری از برنامه‌های ۱۰ساله وزارت دفاع انگلیس که تا سال ۲۰۳۳ طراحی شده است، به علت کسری بودجه قابل اجرا نخواهد بود و این وزارتخانه با بیش‌ترین کسری بودجه از سال ۲۰۱۲ تاکنون روبروشده است.

 

 

به گزارش فارس آگاه،”اداره ملی حسابرسی” در انگلیس در گزارشی اعلام کرد شماری از برنامه‌های ۱۰ ساله وزارت دفاع انگلیس که تا سال ۲۰۳۳ طراحی شده است، به علت کسری بودجه قابل اجرا نخواهد بود و این وزارتخانه با بیش‌ترین کسری بودجه از سال ۲۰۱۲ تاکنون روبروشده است.

شبکه اسکای نیوز اعلام کرد بدین ترتیب در حالی که براورد شده بود طرح‌های وزارت دفاع انگلیس با ۲۸۸.۶ میلیارد پوند اجرا شود، اکنون به ۳۰۵.۵ میلیارد پوند نیاز است.
پارسال براورد شده بود کسری بودجه وزارت دفاع انگلیس در طرح‌های ده ساله، ۲.۶ میلیارد پوند شود.

به نقل از صدا و سیما، “اداره ملی حسابرسی” در انگلیس اعلام کرد بحران گرانی ها، علت کسری بودجه شدید در وزارت دفاع این کشور است به گونه‌ای که ۲۷ درصد (۶۵.۷ میلیارد پوند) بر هزینه طرح‌های این وزارتخانه می‌افزاید در حالی که میزان افزایش بودجه این وزارتخانه، ۱۹ درصد (۴۶.۳ میلیارد پوند) خواهد بود. این نهاد ناظر بر هزینه‌های ملی در انگلیس افزود: تورم موجب شده است ۱۱ میلیارد پوند بر هزینه‌های وزات دفاع افزوده شود و بیش‌ترین افزایش‌ها با ۵۴.۶ میلیارد پوند، در زمینه سلاح‌های اتمی و دریایی خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true