×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بحران کمبود نیرو در ارتش اسرائیل؛ انتقال از واحدهای سایبری به پیاده‌نظام

بحران کمبود نیرو در ارتش اسرائیل؛ انتقال از واحدهای سایبری به پیاده‌نظام، ارتش رژیم صهیونیستی برای جبران کمبود شدید نیرو در واحدهای پیاده تصمیم گرفته است نفراتی را از یگان‌های سایبری و اطلاعاتی به پیاده نظام منتقل کند.

به گزارش فارس آگاه،  ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته برای جبران کمبود شدید نیرو، تعدادی از نیروهای جذب شده در یگان سایبری«۸۲۰۰» و دیگر شعبه‌های جاسوسی را به واحدهای پیاده‌ نظام انتقال دهد.
روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد فرماندهان این واحدهای اطلاعاتی نسبت به انتقال نیروهای خود به پیاده نظام اعتراض و اعلام کرده‌اند: «این امر بر کارآمدی یگان‌های اطلاعاتی و سایبری» تاثیر منفی خواهد گذاشت.
به نوشته یدیعوت آحارونوت، این تصمیم فرماندهی ارتش اسرائیل به مثابه نقض تصورات پیشین است که همواره اولویت خدمت در واحدهای سایبری و فناوری نظامی بوده است.
روزنامه معاریو هم روز گذشته در گزارشی به خطرات فروپاشی نیروهای ذخیره در ارتش اسرائیل به دلیل افزایش فشارها بر آن در نتیجه تشدید عملیات نظامی پس از هفتم اکتبر اشاره کرد.یگان‌های پیاده نظام تنها یگان‌هایی نیستند که ارتش اسرائیل سعی در ترمیم کمبود قابل توجه در آن دارد بلکه رسانه‌های این رژیم امروز چهارشنبه فاش کردند که ارتش تلاش برای ایجاد لشکر جدیدی به نام «لشکر ۹۶ داود» را آغاز کرده است.
«امیر بوحبوط»، تحلیلگر امور نظامی در وب‌سایت والا هم اظهار داشت: لشکر ۹۶ شامل داوطلبان، حریدی‌ها و کسانی می‌شود که به سن معافیت رسیده‌اند،
به نقل از فارس، شمار این لشکر طبق برآورد بخش منابع انسانی به ۴۰ هزار نفر می‌رسد.رژیم صهیونیستی همچنین از طریق اینترنت فراخوان‌هایی را برای پیوستن به ارتش ارسال کرده است به طوری که رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند که فرماندهان نظامی چند هفته‌ پیش از طریق شبکه‌های اجتماعی به دنبال افرادی بودند تا آنها را به عنوان جنگجو در ارتش جذب کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true