×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برای تشکیل کابینه چهاردهم حداکثر همکاری و تعامل را با دولت خواهیم داشت

برای تشکیل کابینه چهاردهم حداکثر همکاری و تعامل را با دولت خواهیم داشت ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای تشکیل کابینه چهاردهم حداکثر همکاری و تعامل را با دولت خواهیم داشت و تلاش می کنیم کابینه مد نظر رهبر انقلاب یعنی کابینه سالم، پاکدست، معتقد به مبنای انقلاب اسلامی و انقلابی روی کار آید.

به گزارش فارس آگاه ،ابراهیم رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان و پیام ایشان به مناسبت افتتاح مجلس ، نقشه راه چهار ساله مجلس دوازدهم است و ریل گذاری مجلس هم بر اساس بیانات معظم له خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بخشی از تاکیدات معظم له در ارتباط با تعامل بین قوه مجریه و مقننه بود که مجلس حتما در این زمینه پیشقدم خواهد بود چون اکثریت نمایندگان مجلس دوازدهم انقلابی هستند و حتما برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب پیش قدم خواهند شد.

نماینده مردم دشتستان اضافه کرد: ما نمایندگان برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم حداکثر همکاری و تعامل را با دولت خواهیم داشت و تلاش می کنیم کابینه مد نظر رهبر انقلاب یعنی کابینه سالم، پاکدست، معتقد به مبنای انقلاب اسلامی و انقلابی روی کار آید.

رضایی با توجه به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند:«موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است»، گفت: تردیدی نیست که ما نمایندگان هم موفقیت دولت را موفقیت نظام اسلامی و موفقیت حل چالش های کشور می دانیم و اگر دولت عزم و اراده برای رفع تورم، گرانی، حل مشکلات اشتغال، مبارزه با فقر و بی عدالتی داشته باشد مجلس دوازدهم تمام قد در کنارشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مخاطب بیانات رهبر انقلاب دولت ، مجلس و شخص رئیس جمهور منتخب است اظهار داشت: دکتر پزشکیان باید تلاش کند تا افراد انقلابی برای وزراتخانه به معرفی کند و در انتخاب وزرا نگاه انتخاباتی، حزبی و سیاسی نداشته باشند و منافع ملت ایران را لحاظ کند.

به گزارش فارس آگاه ، نکته هشتم و پایانی رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان در خصوص کار فوری و پیش روی مجلس یعنی رأی اعتماد به کابینه آقای پزشکیان بود.

ایشان تعیین هر چه زودتر کابینه بعد از انجام امور لازم را مفید و ضروری خواندند و گفتند: در این زمینه هم نمایندگان مجلس و هم رئیس‌جمهور منتخب و محترم، مسئولیت‌های سنگینی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، گفتند: کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ایمان یک شاخص مهم است، امید به آینده و نگاه مثبت به افق شاخص مهم دیگر است و به کسانی که نگاهشان به افق تاریک است و معتقدند نمی‌شود کاری کرد، نمی‌توان مسئولیت‌های مهم و کلیدی داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true