×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برای معرفی نیروهای نخبه و کارآمد به استاندار فارس آماده‌ایم

برای معرفی نیروهای نخبه و کارآمد به استاندار فارس آماده‌ایم، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، رئیس ستاد ثمر دکتر پزشکیان در استان فارس با اشاره به انتصاب استاندار جدید استان فارس گفت: این ستاد آمادگی دارد تا نیروهای نخبه و کارآمد را به استاندار محترم معرفی کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید بهرام حسینی ضمن تبریک انتصاب حسین علی امیری به عنوان استاندار فارس و تشکر از هیات وزیران و رئیس جمهور به پاس این انتخاب اظهار داشت: از طرف مردم خطه استان‌ پهناور فارس و ستاد ثمر استان فارس از کمیته انتصابات وزارت کشور و وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور همچنین از هیات وزیران خاصه رئیس جمهور فرزانه کشور مسعود پزشکیان برای این انتخاب بزرگ سپاسگزاری میکنم.

او با بیان اینکه استان فارس در طول تاریخ پیدایش ایران استانداران نادر و کم‌نظیری را به یاد داشته است که در استانهای دیگر، نظیر نداشته است، افزود: استان فارس روزی توسط کریم خان زند به عنوان پایتخت انتخاب شده است و مرکز این استان شیراز پایتخت کشور بوده است و حق این مردم بزرگ و فرهیخته در شهری که از طرف مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت نامیده شده است باید استانداری با این ویژگی های منحصر به فرد باشد که از قضات برجسته و پاکدامن قوه قضاییه است و روزی معاون رییس جمهور اسلامی بوده است و در زمانی جزو حقوقدانان شورای نگهبان بوده است و در کارنامه خود معاونت قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را نیز داراست.

حسینی با بیان اینکه استاندار ما از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس است و ۵ سال در استان فارس مدیریت عالی قوه قضاییه را بر عهده داشته است، افزود: ستاد ثمر استان فارس به عنوان محور‌وفاق و همدلی در استان فارس در اول مرداد ماه سال جاری مراسمی تحت همین عنوان اتحاد و انسجام و برادری و اخوت بین همه جریانات سیاسی و احزاب و سران و خوانین عشایر اعم از ایل قشقایی عرب خمسه و قومیت ها اعم از لر ترک عرب و فارس در یک جا و در زیر یک سقف با حضور خواهران و برادران فعال در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار کرد.

او ضمن تشکر و قدردانی از همه فعالان ستادهای مرکزی گفت: از استاندار جدید فارس انتظار داریم نسبت به توسعه استان و اتصال به خلیج فارس که یکی از مولفه های مهم توسعه محسوب میشود اقدام کند و برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع از همه کارشناسان و علاقه مندان‌به نظام‌اسلامی و کشور عزیزمان برای تحقق این اهداف کمک بگیرند و در احیای قانونمداری و استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی که از اهداف نظام و خواست رهبری است به عنوان مردم سالاری دینی از وجود جوانان استفاده فرمایند.

حسینی خاطرنشان کرد: انتظار داریم استان فارس نیز مثل خراسان رضوی که مدیریت آن استان‌ در جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی و تسهیل در روند جهش تولید که جزو شعار سال امام خامنه ای  است و تسهیل در امر بهبود فضای کسب و کار با استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان و رسیدگی به معیشت مردم و ساماندهی خانواده های مستضعفین، موفق عمل کند.

او افزود: انتظار داریم استاندار محترم با ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان و به دور از گداپروری که اصلا هدف جمهوری اسلامی این نبوده که عده ای از کیسه بیت المال که حق این مردم محروم است اختلاس کنند و با توجه به اینکه فارس رتبه سوم سپرده های بانکی را دارد اما وضعیت حمایت نظام بانکی از تولید و تولیدکنندگان قابل قبول نیست، این استان را به جایگاه شایسته خود برساند.

حسینی ادامه داد: با توجه به اینکه رسانه های معاند مردم ایران را به عدم حضور در پای صندوقهای رای تحریک میکردند اما مردم با بینش سیاسی و بصیرت دینی حضور پررنگتری را داشتند و این مشارکت وظیفه دولت را سنگین‌تر می‌کند برای ارایه خدمات بهتر مردم و باید اذعان کرد عزل و نصب‌های مدیران بدون مشورت با کمیته مشورتی انتصابات در استان موجب صدمات جبران ناپذیری به مدیریت استان می‌شود.

او در عین حال گفت: در ستاد ثمر کمیته انتصاب داریم اگر علاقه داشته باشند و با ما مشورت کنند میتوانیم افراد کارآمد متخصص و پاکدست و مردمی به آنان معرفی کنیم ضمن اینکه استاندار و رییس جمهور جزو گزینه های ستاد ثمر استان فارس بوده اند .

حسینی با تشکر از تعدادی از نمایندگان خاطرنشان کرد: مردم از جمله ما برای هر کاری چه مجلس چه دولت عده ای را متناسب میدانیم برای حضور در مجلس و قوه مقننه  و عده ای را هم تشخیص میدهیم برای چه کاری در قوه مجریه خوب هستند لذا نمایندگانی به عنوان نماینده انتخاب میکنیم چه بسا این نمایندگان اصولگرا باشند ولی اصلح هستند از لحاظ ما ولی برای رییس جمهور از یک حزب اصلاح طلب انتخاب کردیم.

او در پایان نیز گفت: ما به عنوان مردم کارها را تقسیم میکنیم؛ کارهای تقیننی را از اردوگاه اصولگرایان و برخی کارهای اجرایی را به اصلاح طلبان واگذار می‌کنیم.

در ادامه مهندس حامد نوروزی معاون هماهنگ کننده ستاد ثمر استان فارس نیز ضمن تبریک به دکتر حسینعلی امیری استاندار جدید استان فارس و تشکر و قدردانی از دولت بابت حسن انتخاب شایسته ای که داشتند گفت: برای استاندار منتخب آرزوی توفیق روزافزون داریم و امیدواریم که استاندار محترم با روحیه جهادی اعتماد از دست رفته مردم را بازیابی کنند و نسبت به مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه اهتمام ورزند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true