×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برترین‌های کشتی نونهالان فارس روی سکوی قهرمانی

برترین‌های کشتی نونهالان فارس روی سکوی قهرمانی، مسابقات کشتی نونهالان آزاد و فرنگی شهرستان شیراز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

به گزارش فارس آگاه، رئیس هیئت کشتی شیراز با اعلام این خبر گفت: مسابقات کشتی نونهالان آزاد و فرنگی شهرستان شیراز این مسابقات به عنوان یادواره شهید عباس دوران و شهید حسن علی پور عیسی(خادم شهید حادثه تروریستی شاهچراغ) با حضور بیش از ۳۵۰ کشتی گیر در خانه کشتی شهرستان شیراز برگزار شد.

محمدمهدی کوثری گفت: در این مسابقات کشتی‌گیرانی شرکت کردند که می‌خواهند پا جا پای بزرگان کشتی بگذارند و آینده‌سازان این رشته المپیکی در ورزش اول جمهوری اسلامی ایران باشند. به همین جهت باید به آن ها توجه ویژه‌ای داشت.

وی افزود: هیئت کشتی شهرستان شیراز با توجه به این موضوع و جایگاه این دیار در کشتی کشور، با توجه به عنوان‌داران المپیک و جهان از گذشته تا به امروز، مسابقات را با عنوان یادواره شهید عباس دوران و شهید حسنعلی پورعیسی برگزار کرد.

کوثری با بیان اینکه مراسم تجلیل از خانواده شهیدان عباس دوران و حسنعلی پورعیسی با حضور برخی از مسئولان ورزشی و فرهنگی شیراز و استان فارس برگزار شد، گفت: همچنین در حاشیه این مسابقات از داوران زحمتکش کشتی شیراز با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل و قدر دانی شد.

به گفته رئیس هیئت کشتی شیراز، برترین‌های این مسابقات به شرح زیر معرفی شدند:

در رقابت‌های کشتی فرنگی و در وزن ۳۵ کیلوگرم مرتضی کاظمی بر سکوی نخست ایستاد، امیرعلی دهقان حسام‌پور دوم شد و عنوان سوم مشترک به سام صفری و عباسی رسید.

در وزن ۳۸ کیلوگرم، پارسا دهقانی اول شد، محمد صادق‌پور به مقام دوم بسنده کرد و محمد جواد اسلامی فر و ابوالفضل صالحی دوم و سوم شدند.

در وزن ۴۱ کیلوگرم، عنوان نخست به پوریا رزمجو رسید، امیرحسین تختی دوم شد و علی اکبر حسن‌پور و مصطفی عبدی روی سکوی سوم قرار گرفتند.

عنوان نخست وزن ۴۴ کیلوگرم به بنیامین رستگار رسید، امیرحسین بلاغی دوم شد و عنوان سوم مشترک نیز به آرشام روستا و امیرمحمد آزادی تعلق گرفت.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل باستان و ابوالفضل آگهی به ترتیب اول و دوم شدند و امیرمحمد سلیمانی و علی روشن نیز مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

امیرعلی سترگ در وزن ۵۲ کیلوگرم قهرمان شد، آرش فهیمی به رتبه دوم دست پیدا کرد و عرفان فلاحتی و ابوالفضل مرادی نیز به همراه یکدیگر روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا همایون به بالاترین رتبه دست یافت، ابوالفضل رزمخواه دوم شد و علی اربابیان و مهدی غلامی نیز سوم شدند.

علی همایون در وزن ۶۲ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، مهدی غلامیان دوم شد و محمدرضا کشاورز و حسین امیری نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم امورا نوروزی اول شد، طاها ناظمی در رتبه دوم ایستاد و سعید عسکری و محمدجواد شیرازی نیز سوم شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم کیارش هوشمند بود که عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمدامین کیانی دوم شد و امیرمهدی فرامرزی و محمدرضا منصوری نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، سامان فتحی و ابوالفضل بیگی اول و دوم شدند و آرین همایون و محمدرضا فاتح نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امیر بیات اول شد، رضا انواری به رتبه دوم دست یافت و عنوان سوم به پارسا نظری و آرین بلوچ رسید.

همچنین در بخش آزاد نیز هومن رنجبر در وزن ۳۵ کیلوگرم اول شد. در این وزن، بنیامین بهروزی دوم شد و سینا شجاعی و محمدرضا خزایی مشترکا سوم شدند.

در وزن ۳۸ کیلوگرم، امیر عباس به مقام اول دست یافت، سبحان یاری دوم شد و یاسین عیدی پور و امیرحسین بحرامی در رتبه سوم قرار گرفتند.

در ۴۱ کیلوگرم، امیرحسین جعفری اول شد، آرشین حمیدی زاده به رتبه دوم دست یافت و ابوالفضل کارگر و محمدرضا رنجبر نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم، سید امیرمحمد حسینی به عنوان نخست پیدا کرد، احمد رنجبر دوم شد و رتبه سوم مشترک نیز به علی زارع و محمدمهدی رحیمی رسید.

رتبه نخست در وزن ۴۸ کیلوگرم به محمد هوشیار رسید و عباس قناعتی دوم شد. در این وزن، امیر حافظ ابراهیمی و علیرضا زاهدیان به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، علیرضا پاپری زاده به مقام اول دست یافت، نیما زارع دوم شد و میلاد ناصری و امیرحسین نورمندی نیز سوم شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد زراعت پیشه و محمدرضا کامکار اول و دوم شدند و عباس سعیدی و سید ابوالفضل رضوی نیز مشترکا سوم.

امیرعلی جهاندیده در ۶۲ کیلوگرم حائز رتبه نخست شد، کوروش شهرکی نیا دوم و محمدصالح منصوری و ابوالفضل رفیعی نیز مشترکا سوم شدند.

در ۶۸ کیلوگرم، حسین میرزایی به رتبه نخست دست یافت، سید محمدطاها خادم دوم شد و مهدی غلامعلی نژاد و امیرمحمد قاسمی نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، سید امیرمحمد موسوی و مهدی ملکی اول و دوم شدند، عرشیا اکبری و آرش فیروزی زاده نیز مشترکا به عنوان سوم دست یافتند.

در ۸۵ کیلوگرم محمدحسین ده بزرگی اول شد، ابوالفضل کبیری در رتبه دوم قرار گرفت و ابوالفضل زارعی و احمد بحرامی سوم شدند.

به نقل از ایسنا، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امیرحسین غفاری اول شد، محمد متین نگهداری در رتبه دوم قرار گرفت و امیرحسین زارع روی سکوی سوم ایستاد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true