×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

برخورد شدید با خشونت؛ تلاش UWW برای حفظ کشتی در المپیک، اتحادیه جهانی در راستای حفظ کشتی در المپیک و نشان دادن ماهیت واقعی این رشته، برخورد شدیدی با هرگونه حرکتی که در باور عموم خشونت‌آمیز باشد را در دستور کار قرار داده است.

 

به گزارش فارس آگاه،‌ مسابقات کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از امروز (جمعه) در تیرانا آغاز شده است و کشتی‌گیران اوزان ۶۱، ۷۴،‌ ۸۶،‌ ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان رفته‌اند.

یکی از اتفاقات کشتی‎‌های امروز، درگیری شدید و زد و خورد کشتی‌گیران دو کشور ترکیه و ارمنستان در حین مبارزه بود که از سوی هیئت ژوری، هر دو نفر دیسکالیفه شدند.

جدای از اینکه حرکت دو کشتی‌گیر بسیار خشونت‌آمیز بود و تصمیمی جز این،‌ از سوی گروه داوری برای این برخورد قابل قبول نبود، اتحادیه جهانی کشتی در مسیر حفظ کشتی در المپیک، سعی دارد مسائلی را که از نگاه کمیته بین‌المللی المپیک پوئن منفی برای این رشته در مسیر باقی ماندن در بازی‌های المپیک شده است، برطرف کند.

براساس این گزارش، جدای از تعداد تماشاگران رقابت‌های کشتی در المپیک و تلاش اتحادیه جهانی در جهت جذاب‌ و تماشاگرپسند بودن این رشته،‌ دو موضوع برخوردهای خشونت‌آمیز و همچنین آسیب‌دیدگی بالا از جمله مواردی است که UWW‌ تلاش می‌کند به صورت مستند این اتهامات را از کشتی دور کند.

در همین راستا برخورد با حرکات خشونت‌آمیز و به تعبیری وحشیانه در حین مبارزه، از جمله موضوعاتی است که اتحادیه جهانی روی آن تأکید دارد و کشتی‌گیران در حین مبارزه باید مراقب ضربه زدن‌های خود به حریف باشند.

به نقل از تسنیم، همچنین گروه پزشکی اتحادیه جهانی در جهت حفظ کشتی در المپیک، با استناد به آمار و ارقام، گزارش‌هایی را راجع به میزان آسیب‌دیدگی و ضرب‌خوردگی در کشتی در اختیار کمیته بین‌المللی المپیک قرار می‌دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true