×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری رویدادهای متنوع تابستانی ویژه زنان و دختران پایتخت

برگزاری رویدادهای متنوع تابستانی ویژه زنان و دختران پایتخت، مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان این مطلب که دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند. گفت: رویدادهای تابستانی بیشماری از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار می‌شود که فعالیت‌های محیط زیستی، فناوری، هوش مصنوعی، کارهای هنری و ادبی برخی از موضوعات رویداد ها هستند.

 

به گزارش شهر مردم، مریم اردبیلی در مراسم افتتاحیه اردوی تفریحی و فراغتی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال ویژه خانواده زنان توانمند و سرپرست خانوار مناطق ۲۲گانه تهران در مجموعه «شهربانو» بوستان ولایت تهران، اظهارکرد: زنان سرپرست خانوار جزء افتخارات تهران هستند، زنانی که با تمام دشواری‌ها و سختی‌ها توانسته اند دخترانی به خوبی شما پرورش داده و بزرگ کنند.
مشاورشهردار و مدیرکل اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران افزود: امروز شما دختران عزیز در این اردو آمده اید تا یک روز شاد، پرنشاط و پرتحرک را با تمام امکاناتی که در اختیارتان گذاشته شده برای خود رقم بزنید. دوستان ما بسیار تلاش کرده اند که امروز روز بسیار خوب و خاطره انگیزی برای شما باشد.

وی با بیان اینکه دختران نور چشم و امیدمان برای آینده شهر و ایران‎مان هستند، گفت: توجه به اوقات فراغت بسیار مهم است تا جایی که گاهی این موضوع یک اصل برای زندگی است. هر چند که مدرسه، تلاش و فعالیت‌های مختلف نیز بسیار مهم هستند اما امروزه در دنیا اوقات فراغت، نحوه گذران آن و تجربه‌هایی که در این پروسه زمانی می‌توانیم برای خودمان رقم بزنیم به شدت برای آینده مان سرنوشت ساز و موثر خواهد بود.

مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران خطاب به دختران حاضر در برنامه تصریح کرد: اکنون که ابتدای تابستان هستید،با تلاش از تمامی روزهای آن نهایت استفاده را ببرید و با توجه به ذائقه و علاقه مندی‎هایتان در رویدادها، خلاقیت‌ها و تیم‌های مختلف شرکت کنید. قدر دوران درخشان نوجوانی را بدانید و از فرصت‌ها وتجربه‌های پیش رو نهایت استفاده را ببرید.

اردبیلی با اشاره به برگزاری رویدادهای متنوع تابستانی ویژه زنان و دختران شهر تهران هم گفت: رویدادهای تابستانی بیشماری از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار می‌شود که فعالیت‌های محیط زیستی، فناوری، هوش مصنوعی، کارهای هنری و ادبی برخی از موضوعات رویداد ها هستند.علاقه مندان می توانند با توجه اطلاع رسانی‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری در این رویدادها شرکت کنند.

به گفته مشاور شهردار تهران در امور زنان وخانواده، قراراست در تابستان سال جاری اردوی تفریحی و فراغتی دیگری ویژه دختران زنان سرپرست خانوار برگزار شود.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران، این اردوی تفریحی فراغتی ویژه فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال زنان سرپرست خانوار همراه با امکان برخورداری از امکانات ورزشی شامل دوچرخه سواری، شنا و همچنین بازی و شرکت در برنامه مفرح از سوی اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران درمجموعه شهربانو بوستان ولایت منطقه ۱۹ تهران برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true