×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری نخستین برنامه طرح «اردوی کتاب‌خوانی عشایر» در منطقه ییلاقی «کمینگاه» دهستان خسرو و شیرین شهرستان آباده خبر داد.

 

 

 

به گزاش فارس آگاه، محمدحسین فیروزی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در اجرای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی، توسعه خدمات کتاب‌خوانی و کتابخانه‌ای یکی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس است.

وی اضافه کرد: با همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان و دستگاه‌های متولی امور عشایر در تلاش هستیم، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را بیشتر از گذشته در بین عشایر استان فارس ترویج کنیم؛ ازاین‌رو با تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد شده، برنامه‌ریزی‌های جدیدی توسط کارشناسان طراحی و اجرا شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه برنامه «اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس» در سایر مناطق عشایری فارس نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: رویداد ارائه خدمات فرهنگی در مناطق عشایر نشین استان فارس با عنوان «اردوی کتاب‌خوانی عشایر» از شهرستان آباده آغاز و امید است تا پایان سال و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت‌گرفته در همه نقاط استان فارس که عشایر کوچ رو حضور دارند این برنامه برگزار شود.

به نقل از مهر، او افزود: در این اردوی یک‌روزه؛ کتاب‌خوانی، مسابقه‌های کتاب‌خوانی، نشست‌های کتابخوانی، اجرای نمایش، قصه گویی، جمع خوانی، نقاشی، شعرخوانی و بلند خوانی در منطقه عشایر نشین و ییلاقی «کمین‌گاه» شهرستان آباده برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true