×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری همایش هواداران قالیباف هفته آینده در فارس

برگزاری همایش هواداران قالیباف هفته آینده در فارس ، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، تاکید قالیباف، بر این است که اصولگرایان، در آخر بر سر یک کاندیدا، به توافق برسند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس، در نشست خبری، با اعلام این مطلب، با تسلیت شهادت زود هنگام رئیس جمهور شهید، گفت: آنچه مهم است، فردی رئیس جمهور شود که خدمات رئیسی را ادامه دهد و همانگونه که مقام معظم رهبری، بر آن تاکید دارند رئیس جمهور، باید یک رئیس جمهور مردمی، فعال، پرکار و پیرو مبانی انقلابی و اسلامی باشد و تنها به وعده و حرف، اکتفا نکند.

مجید فروردین، افزود: در بین ۶ نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری و افرادی که در صحنه هستند، قالیباف بهترین گزینه برای جایگزینی شهید رییسی و ادامه دادن راه وی است، وی، شخصیتی جهادی است و سوابق کاری خوبی داشتند، چه در ریاست مجلس که توانستند همکاری خوبی با دولت داشته باشند و چه سابقه کار جهادی، در بخش‌های دیگر، در بین سایر نامزدهای مطرح، هیچ کدام سابقه اجرایی به اندازه قالیباف ندارند.

وی، با اشاره به کناره‌گیری ایشان در انتخابات سال ۱۴۰۰ به نفع شهید رییسی، برای ایجاد اتحاد میان نیروهای انقلاب، ادامه داد: جهت جلوگیری از تفرقه، میان نیرو‌های انقلاب، باید قبل از ۸ تیرماه، به یک کاندیدای واحد برسیم، اما رفتار انتخاباتی برخی، نشان داده که به زحمت، کناره گیری می‌کنند.

فروردین، گفت: سیاست ما، در مقابل ستاد‌های خودجوش، هماهنگی با ستاد مرکزی، برای جلوگیری از هر گونه تفرقه است‌ و امیدواریم فردی، انتخاب شود که بتواند خدمات شهید رئیسی را ادامه دهد، چرا که شهید رئیسی، پس از یک دوره هشت ساله توقف رشد کشور، تلاش زیادی برای تحقق این مهم داشتند.

وی، از تشکیل ستاد انتخابات قالیباف، در ۳۴ شهرستان استان، خبر داد و در خصوص مراسم افتتاح ستاد مرکزی هم گفت: ما دنبال کار‌های نمایشی نیستیم و تلاش می‌کنیم، سازماندهی نیرو‌ها و اقناع جامعه هدف، برای حضور گسترده در انتخابات، محقق شود.

فروردین، در خصوص حضور قالیباف، در فارس نیز اظهار داشت: با توجه تعداد بالای مناظرات، هنوز تصمیمی برای حضور این نامزد انتخاباتی در فارس، گرفته نشده است و وی، تنها در روز چهارشنبه هفته آینده، در مشهد حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، افزود: ضمانت تحقق برنامه‌های قالیباف در آینده، سابقه کار اجرایی او در گذشته  است، قالیباف، اطلاع دقیقی از وضعیت کشور و تسلط کاملی بر قوانین، از جمله برنامه هفتم توسعه کشور دارند.

وی، تصریح کرد: شعار قالیباف، (دولت خدمت و پیشرفت) است و وی، عمده تمرکز خود را بر مسائل اقتصادی گذاشته‌اند و برنامه‌های اجرایی، برای تحقق برنامه توسعه هفتم دارد و به معطل نکردن کشور، نسبت به مسائل خارجی، اعتقاد دارد.

فروردین، با اشاره به حرکت رو به توسعه کشور، پس از ۸ سال توقف، با روی کار آمدن شهید رئیسی و تاکید بر ادامه این مسیر، با انتخاب رییس جمهور جدید، گفت: ان‌شاءا… هفته آینده نیز شاهد یک همایش بزرگ، ویژه حامیان ایشان در استان خواهیم بود

وی، ادامه داد: رویکرد دولت قالیباف، در عرصه سیاست خارجی در صورت انتخاب، این است که اگر چارچوب سیاست خارجی شهید رئیسی، در سه سال گذشته بررسی شود، متوجه خواهیم شد که رویکرد این بود، هم مذاکرات ادامه پیدا کند و هم وارد پیمان‌های منطقه‌ای شویم و  قالیباف، هم همین نظر را دارند.

رییس ستادقالیباف در فارس، در خصوص اعلام نظر مثبت قالیباف، در خصوص فیلترینگ هم گفت: برداشت از موافق بودن قالیباف، با فیلترینگ، همان بود که در دولت شهید رییسی بود که البته آنجا هم نگاه بسته نداشت، در خصوص قانون حجاب هم نگاه قالیباف، بسته نبود و نگاه ایشان نسبت به اجرای آن، از طریق فرهنگی بود

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true