×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بهادری جهرمی: روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم رامعرفی می‌کنیم

بهادری جهرمی: روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم رامعرفی می‌کنیم ، نشست خبری «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت سیزدهم با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزیر بهداشت و درمان دقایقی پیش در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دولت فارس آگاه، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود که با حضور سید صولت مرتضوی و بهرام عین اللهی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد اظهار کرد: در روزهای آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم در پی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رییس جمهور شهید وعده داده بود را تکمیل کنند.

وی ادامه: از امروز به صورت روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است که در این دپلت یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی  با استقبال خوبی از سوی مردم‌ همراه شد.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید شهید رییسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد، درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد.

وی بیان کرد: در این ۳ سال ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رییسی بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true