×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بهبود دو متغیر بنیادی اصلی در شرکت ملی شیمی کشاورز «شملی»

در مدت ۱۰ ماهه منتهی به تیر ۱۴۰۳ مجموعا ۳٫۳ میلیون لیتر/کیلوگرم محصول در شرکت ملی شیمی کشاورز«شملی» تولید شده که در قیاس با دوره مشابه از رشد ۶۳۸ هزار تنی حکایت دارد.

به گزارش فارس آگاه: در سایه رشد حجم تولید، میزان عرضه محصولات در بازار‌های هدف افزایش یافته و از ۲٫۷ به ۳٫۴۶ میلیون لیتر/کیلوگرم رسیده که گویای رشد ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه است.

رشد این دو متغیر بنیادی، حجم تولید و فروش، مبین حضور فعال‌تر شرکت‌ملی شیمی کشاورز در بازارهای فروش، افزایش سهم بازار و در نتیجه تقویت شبکه فروش، تولید پایدار در راستای استراتژی توسعه بازار و محصول و برندینگ محصولات «شملی» است؛ رویدادی که در گذر زمان، تثبیت و تقویت جریانات درآمدی و سودسازی بیزینس را به همراه خواهد داشت.

در صنعت نهاده کشاورزی، معیار سنجش اثربخشی فعالیت شرکت‌ها، شاخص فروش و مقدار تولید کالا است. متوسط میزان رشد حجم فروش و تولید سالانه در این صنعت تقریبا ۱۰ الی ۱۲ درصد محاسبه شده است؛ بنابراین عملکرد «شملی» که توانسته در یک سال اخیر حجم تولید و فروش خود را به ترتیب ۲۴ درصد و ۲۸ درصد رشد دهد، گویای آن است که شرکت فاصله قابل توجهی با رقبای خود دارد.

شرکت ملی شیمی کشاورز «شملی»،تنها شرکت فعال در تولید سموم نباتی، دامی و کود در بازار سرمایه است و نقش‌آفرینی این شرکت و حضور در بازار سرمایه، با منافع سهامداران خرد و عمده وابستگی مستقیم دارد که باید مورد توجه نهادهای مسئول قرار گیرد.

نکته با اهمیت در رشد این شاخص‌ها افزایش سهم محصولات تولیدی شملی در بازار مصرف این صنعت است که پایداری فعالیت‌های این شرکت را در آینده تضمین خواهد کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true