×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۱۱ تن مواد مخدر غیردارویی در شیراز امحا شد

فرخنده آشوری – فارس آگاه
فرمانده نیروی انتظامی فارس، در آیین امحای بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی (غیرقابل استحصال) با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه، افرادی هستند که به هر قیمت، به دنبال سودجویی خود هستند و در این راه، از هیچ کاری فروگذاری نمی کنند، گفت: تجارت مواد مخدر، یکی از تجارت هایی است که افراد سودجو، سراغ آن می روند و به راحتی می توان جلوی آن را گرفت، مگر بیشترین کشت مواد مخدر در کجا قرار دارد؟ تولید مواد مخدر و چرخه آن، سرانجامی جز مرگ ندارد.
سردار رهام بخش حبییی، با بیان خاطراتی در راستای مبارزه با مواد مخدر، افزود: قاچاقچی می داند احتمال دارد در درگیری کشته شود اما به سود آن، فکر می کند، گاهی برای انجام یک عملیات که احتمال خطر در آن، برای مردم وجود دارد با تاخیر و رفع خطر، انجام می شود اما عده ای با علم و آگاهی از اینکه سرانجام کار آنها، مرگ است، باز هم آن را انجام می دهند.
حبیبی، با اشاره به قوانین بازدارنده در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، بیان کرد: مجازات قاچاق و خرید و فروش مقدار قابل توجهی از مواد مخدر، اعدام است و این مجازات را در بوق و کرنا می کنند که حکومت، مردم را می کشد، چون خودشان از این تجارت، سود می برند.
رییس پلیس فارس، با اشاره به درگیری های اسراییل و فلسطین، تصریح کرد: سالها، ظلم به فلسطین را کسی ندید و حالا که یک گروه از فلسطین، در حال انتقام از اسراییلی ها است همه در حال صحبت درباره آن هستند و تمام رسانه ها علیه این گروه، صحبت می کنند، در مبارزه با مواد مخدر هم همینطور است، تا فردی که با جان مردم، بازی می کند و محکوم به اعدام می شود، رسانه های غربی، شروع به محکوم کردن ما می کنند.
مقام ارشد انتظامی استان فارس، ادامه داد: اعتیاد در یک خانواده، کل خانواده را از بین می برد، از ابتدای انقلاب تاکنون، بالای ۱۲ هزار جانباز و بیش از ۳ هزار شهید در راستای مبارزه‌ با مواد مخدر در کشور، تقدیم مردم شده است که ۱۱۶ نفر آنها، در فارس بودند، از ابتدای امسال، حدود یک صد نفر توزیع کننده و بیش از ۳ هزار فروشنده و بالای ۵ هزار معتاد متجاهر، جمع آوری شده است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true