×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۳۰۰ تخت جدید روانپزشکی به چرخه درمان فارس افزوده می‌شود

بیش از ۳۰۰ تخت جدید روانپزشکی به چرخه درمان فارس افزوده می‌شود، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از افزوده شدن ۳۳۴ تخت روانپزشکی جدید به چرخه درمان فارس تا پایان امسال خبر داد.

 

به گزارش فارس آگاه، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزوده شدن ۳۳۴ تخت روانپزشکی جدید به چرخه درمان فارس تا پایان امسال، اظهار کرد: در پی سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز و بازدید از بیمارستان روانپزشکی ۲۸۹ تختخوابی در حال ساخت در پردیس دانشگاه و با حمایت‌های استاندار فارس و پیگیری‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این طرح درمانی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

او در خصوص این بیمارستان در حال ساخت بیان کرد: طرح ساخت بیمارستان اعصاب و روان در پردیس دانشگاه که در سفر رئیس جمهور به استان فارس در سال ۱۴۰۰ به شهر شیراز، در ردیف مصوبات این سفر استانی قرار گرفت، با متراژ ۳۳ هزار و ۷۵۴ متر مربع، تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شریفی اضافه کرد: این طرح درمانی که ساخت آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، هم اکنون در مرحله تکمیل، خرید موتورخانه و اجرای محوطه قرار دارد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: علاوه بر این بیمارستان، تعداد ۲۰ تخت روانپزشکی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد، ۱۰ تخت روانپزشکی در بیمارستان امام علی (ع) کازرون و ۱۵ تخت روانپزشکی جدید در بیمارستان شهید دکتر چمران تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true