×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تابستان بدون خاموشی ، اولویت پیش رو برای دست اندرکاران صنعت برق فارس

تابستان بدون خاموشی ، اولویت پیش رو برای دست اندرکاران صنعت برق فارس، شیراز – فارس آگاه به نقل از ایرنا- هر گاه روزهای گرم و پر دغدغه سال ۱۴۰۰ را مرور می کنیم به اهمیت برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده در تابستان سال گذشته بیشتر واقف می شویم که عبور از تابستان بدون خاموشی نعمتی غیر قابل انکار است ، امسال هم عزم مسوولان در فارس بر این است که تابستان بدون خاموشی سپری شود.

مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس روز پنجشنبه در نشست مدیران صنعت برق کشور که با حضور مهندس همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو برگزار شد از اقدامات مهم برای برنامه ریزی و هدایتگری در عرصه تامین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور خبر داد و گفت : همه تمهیدات در این عرصه به کار گرفته خواهد شد تا تابستان پیش رو را بدون خاموشی سپری کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در ادامه به وظایف روابط عمومی های شرکت های برق در این عرصه اشاره کرد و گفت : در این زمینه ۱۴۰ برنامه و مسوولیت تعریف شده که مسئولیت یک سوم از ۱۴۰ برنامه گذر از پیک تابستان امسال در عرصه فرهنگ سازی ، مدیریت مصرف و تقاضا ، ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی می باشد.

مهندس حقیقی همچنین ، موفقیت در این عرصه را مرهون همراهی و همکاری همه مدیران و کارکنان ، متخصصان و مهندسان و کارگران و کارمندان خدوم و جهادی دانست و گفت : این تجربه در تابستان سال ۱۴۰۱ نیز به دست آمد و بر پایه فعالیت جهادی منابع انسانی و مدیران پاسخگو و مسوول ما به این موفقیت ها دست یافتیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به برخی از تصمیمات اتخاذ شده در نشست یاد شده هم اشاره کرد و گفت : ۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ مطالعه شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌ جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود؛ به طور کلی ۴۴ برنامه در ارتباط با مدیریت مصرف پیش‌بینی شده که مسئولیت مستقیم آن با فعالان روابط عمومی صنعت برق کشور است.

وی با تقدیر از همراهی معاون وزیر نیرو ادامه داد : همفکری و دوراندیشی مدیران کلان وزارت نیرو در این عرصه نقطه امیدی برای مدیران میانی شرکت های برق است تا با مدیریت بار و تلاش برای جذب اعتبارات و راه اندازی طرح های جدید ، از تابستان پیش رو در سال ۱۴۰۲ عبور کنیم.

مدیر عامل برق منطقه ای فارس همچنین تاکید کرد : مدیریت بار شبکه تامین و انتقال برق و تلاش برای رشد تولید و انتقال بهینه انرژی و برق اولویت هایی است که باید امسال دنبال شود.

مهندس حقیقی در این نشست ، تلاش برای تامین و انتقال برق پایدار در سال جاری را یک ضرورت دانست و گفت : باید متناسب با اهداف سال مهار تورم و رشد تولید و منطبق با شعار سال برنامه ریزی های جامع برای دستیابی به اهداف متعالی شرکت انجام گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true