×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید بر ایجاد بسترهای مشترک برای توسعه صادرات

تاکید بر ایجاد بسترهای مشترک برای توسعه صادرات، محمود نجفی عرب، رئیس اتاق تهران با حضور در مراسم افتتاحیه سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان با فعالان این صنعت به گفت‌وگو نشست و از ظرفیت بالای صادرات و تلاش اتاق برای کمک به توسعه صادرات محصولات این صنعت گفت. او هم‌چنین از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی نیز دیدن کرد.

به گزارش فارس آگاه به نقل از اتاق تهران،سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان ایران روز سه‌شنبه نهم مردادماه، از سوی محمود نجفی‌عرب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، محمدمهدی برادران، معاون وزیر صمت و مسئولان اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان افتتاح شد و به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق تهران پس از افتتاح این نمایشگاه، با حضور در غرفه تولیدکنندگان حاضر در این رویداد، ضمن گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر با آنان درباره وضعیت تولید و صادرات مبلمان ایران، پیرامون برنامه‌های اتاق تهران و حمایت و پشتیبانی این نهاد بخش خصوصی از واحدهای تولیدی و صادراتی، توضیحاتی را ارائه داد.

وی همچنین با حضور در غرفه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان، با اعضای هیات مدیره این تشکل بزرگ صنعتی به گفت‎‌و‌گو نشست. نجفی‌عرب در دیدار با اعضای این اتحادیه صنعتی و تجاری، با اشاره به تولیدات با کیفیت مبلمان اداری و منزل در ایران، بر توجه فعالان این بخش به توسعه صادرات محصولات ساخته شده به کشورهای هدف صادراتی تاکید کرد و در این راستا، تصریح کرد که اتاق تهران آماده است با همکاری تشکل‌های فعال در صنایع مختلف، نسبت به ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات همکاری کند.

رئیس اتاق تهران همچنین طی این روز، از نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی که هفتمین دوره بازگشایی آن بود، دیدن کرد. نجفی‌عرب پس از بازدید از غرفه تولیدات صنعتی این بخش، به دیدار اعضای هیات مدیره انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی رفت و با آنان درباره وضعیت بازار کاغذ در ایران و تامین این محصول در کشور به گفت‌و‌گو نشست.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true