×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از استاد حسن صفری خواننده محبوب شیرازی

تجلیل از استاد حسن صفری خواننده محبوب شیرازی، به گزارش فائزه فیروزی خبرنگار فارس اگاه ، با حضور جمعی از هنرمندان از جمله خوانندگان و نوازندگان، آهنگسازان و مدرسین و روسای آموزشگاههای موسیقی شیراز از جناب استاد حسن خواننده خوش آوازه شیراز تجلیل و تقدیر میگردد.این مراسم قرار است در در بافت تاریخی شیراز به همت و میزبانی محمدرضا رفیعی راد سرمایه گذار فرهنگی، مرمتکار بافت تاریخی و مدیریت هتل سنتی راد برپا گردد.

به گفته سید محی الدین حسینی ارسنجانی فعال فرهنگی و دبیر اجرایی برنامه شاهدان شیراز، مراسم تجلیل از استاد صفری خواننده قدیمی معاصر، در واقع پانزدهمین برنامه از سلسله برنامه های فرهنگی شاهدان شیراز است که به ابتکار و تلاش شورای همفکری برگزاری دورهمیهای صمیمانه و رایگان در بافت تاریخی در این مجموعه گردشگری و اقامتی برگزار می‌گردد.

ارسنجانی گفت: هر هفته در هتل سنتی راد که در اصل عمارتی تاریخی متعلق به یکی از فرمانفر مایان عهد قاجاری بوده برنامه های فاخر تقدیر از چهره های نامدار علم و فرهنگ و هنر و ادب برگزار میگردد که مورد استقبال فراوان فعالان فرهنگی قرار گرفته است.وی افزود: عمارت تاریخی نصیر نظام در گذری به همین نام در محله قدیمی اسحاق بیگ و در انتهای بازار چه فیل(کوچه ۱۱، جنب مترو، ایستگاه وکیل رعایا) قرار داشته و از هر دو سوی خیابانهای کریمخان و لطفعلیخان زند راه دسترسی دارد.

گفتنی است استاد حسن صفری متولد سال ۱۳۲۰ در شیراز از خوانندگان و نوازندگان و آهنگسازان خوش صدا و قدیمی میباشد که در سال ۱۳۴۲ در شیراز فعالیتهای هنری خود را در رادیو شروع کرد. وی تحصیلات خود را در حیطه موسیقی در انستیتو عالی هنر تهران ادامه داد و تار را زیر نظر زنده یاد حبیب صالحی گذراند.اطلاعات تکمیلی درباره هنر و فعالیتهای استاد حسن صفری متعاقبا تقدیم محضر دوستداران موسیقی شیرازی میگردد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true