×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تحولی نو در دنیای موتورسیکلت با طرح مهر شاهین موتور

جهت تسهیل در امر فروش و پوشش حداکثری مشتریان محترم، شاهین موتور اقدام به عقد قرارداد با بانک مهر ایران جهت دریافت وام خرید موتورسیکلت تا سقف ۱۵۰میلیون تومان با باز پرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه نموده است.

به گزارش فارس آگاه: نیاز امروز جهان به سرعت در حمل و نقل بویژه در وضعیت ترافیکی که کلان‌شهرها را گرفتار ساخته است، به یک ضرورت و نیاز مبدل شده است. امروز حتی بسیاری از آنها که خودروهای لوکس و گران قیمت دارند برای سرعت بیشتر در جا به جایی و نیز برخوردار شدن از خرید و استفاده از موتورسیکلت روی آورده‌اند.

تولیدات هر روزه خودرو با صدها برند، شهرها را به پارکینگ‌هایی مبدل ساخته است که سختی تردد و نیز آلودگی هوا از پیامدهای آن است.

در این میان موتور سیکلت به وسیله‌ای مبدل شده است که تا حدود زیادی این چالشها را رفع می‌کند بویژه اینکه پیشرفت‌های جدید میزان مصرف سوخت و آلایندگی موتورها را کاهش داده و آنها را به وسیله‌ای مطلوب مبدل ساخته‌ است. در این راستا نیز تولید کنندگان باسابقه موتورسیکلت همچون شاهین موتور تلاش نموده‌اند تا نقشی موثر در این عرصه ایفا نمایند.

 

شاهین موتور و تلاشی پر ثمر

شاهین موتور به طور رسمی در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت شاهین موتور در طول فعالیت خود همواره در تلاش برای  جلب رضایت مشتریان، افزایش میزان رضایت مندی آنها با افزایش کیفیت محصول و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به کلیه مصرف کنندگان بوده است.

مدیران و پرسنل شرکت در تلاش هستند با بهره گیری از حداکثر توان علمی- فنی و دانش محور خود و با به کارگیری مدرن ترین تکنولوژی و ماشین آلات، در راستای اختصاص جایگاهی مستحکم تر در این صنعت گام بردارند.

نتیجه این فعالیت ها و تلاشها تا کنون باعث گردیده که شرکت شاهین موتور بعنوان یکی از ده شرکت برتر تولید موتورسیکلت در ایران شناخته شود .پس از سالها فعالیت موفق و همکاری مستمر با شرکت لیفان در سال ۱۳۹۰  شرکت شاهین موتور را به عنوان نماینده  انحصاری موتورسیکلت های لیفان در ایران انتخاب نمود . با  دریافت نمایندگی رسمی از این شرکت ، خط تولید جدید با برند لیفان در کلاسهای متنوع ایجاد گردید که قدم به عرصه ای نو در تولید موتور سیکلت هایی با کیفیت برتر گذاشت.در طی  چند سال اخیر با توجه به برنامه‏ ها ی دولت در خصوص کاهش مصرف بنزین و طرح جامع مبارزه با آلودگی هوا، اقدامات اساسی در ارتباط با تولید و مونتاژ موتورسیکلت های انژکتوری صورت گرفت بطوری که کلیه موتورسیکلتهای این شرکت با انجین انژکتوری یورو ۴ (EURO 4 ) تولید میگردد و همچنین در راستای توسعه حمل و نقل پاک و کمک به کاهش منابع تولید کننده آلاینده هوا تولید و عرضه موتورسیکلت های برقی در اولویت برنامه های این شرکت تولیدی قرار گرفته است و چندین مدل موتورسیکلت برقی و اسکوتر نیز به محصولات شرکت اضافه و به بازار عرضه گردیده است. تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای تائیدیه سازمان ملی استاندارد ایران میباشد. از دیگر افتخارات این گروه صنعتی اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001

ISO 10002 مدیریت مؤثر شکایات مشتریان

ISO10004 پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری از از نهاد بین المللی MLK واقع در کشور ترکیه اخذ گردیده است

 

مهر شاهین موتور، خدمتی نوین برای پوشش حداکثری مشتریان

یکی از ابتکارات شاهین موتور برای حضور موفق در بازار موتورسیکلت و تامین رضایت مشتریان طرح مهر شاهین موتور است. جهت تسهیل در امر فروش ،شاهین موتور اقدام به عقد قرارداد با بانک مهر ایران جهت دریافت وام خرید موتورسیکلت تا سقف ۱۵۰میلیون تومان با باز پرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه نموده است.؛ از این پس میتوانید فقط با مراجعه به نمایندگی های فروش شاهین موتور،بدون پیش پرداخت موتورسیکلت دلخواه خود را خریداری کنید.مطلع باشید مزیت ” طرح مهر ”  این است که” طرح مهر ” با کارمزد بسیار پایین (حدود ۴ ٪ ) وام را به مشتری اعطا میکند.

نکته مهم آنکه برای رفاه حال مشتریان و همراهان شاهین موتور  تمامی مراحل  دریافت وام از ابتدا (افتتاح حساب و درخواست وام ) تا انتها ( دریافت وام و انتقال به شاهین موتور ) از طریق کارشناسان فروش شاهین موتور انجام می پذیرد.برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق آدرس اینترنتی زیر با نمایندگان فروش شهر خود تماس حاصل بفرمایید:

فروش ویژه محصولات

همچنین شاهین موتور جشنواره ای دیگر نیز در حال حاضر با عنوان “آخرین جشنواره ای که تکرارشدنی نیست” ؛ در شهریور ماه امسال برگزار کرده است که جهت تسهیل در امر فروش شرایط این جشنواره به شرح زیر می باشد :

۱۰ درصد تخفیف

اقساط ۱۲ ماهه

کاهش پیش پرداخت

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true