×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تخصیص اعتبار برای تامین امنیت در جاده مرگ

تخصیص اعتبار برای تامین امنیت در جاده مرگ ، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه  سال هاست جاده کوهمره سرخی بلای جان انسان های بی گناهی شده است که علت مرگ آن ها وضعیت نامناسب این جاده است. جاده ای که پرونده تعریض، بهسازی و امن ساختنش تا روی میز مسئولین می رفت اما امضای طلایی نمی خورد.

روژ گذشته ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی که از محور ورودی مسیر کوهمره سرخی که در حال تعریض، تسطیح و زیرسازی است، بازدید می کرد خبر خوشی به مردم این خطه از شهرستان شیراز داد و آن تخصیص اعتبار بیشتر برای تکمیل این پروژه بود.

در این بازدید که معاون مدیر کل راهداری استان فارس نیز حضور داشت، عزیزی با پیمانکاران این پروژه در نشستی، آخرین اقدامات انجام شده برای تعریض، بهسازی و آسفالت آن را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه از مسیر در حال احداث بازدید به عمل آورد.لازم به ذکر است قرار است در فاز نخست پروژه مذکور ۶کیلومتر تعریض، بهسازی و آسفالت شود.به گفته عزیزی برای تکمیل این پروژه، موافقت وزیر راه و شهرسازی جهت تخصیص اعتباری معادل ۵۰میلیارد تومان گرفته شده است. مسیر کوهمره سرخی یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان شیراز است که سالهاست تصادفات منجر به فوت در آن روی می دهد و برای تعریض و بهسازی آن اقدامی صورت نگرفته بود. با پیگیری های مجدانه نماینده شیراز و زرقان در مجلس قرار است این جاده در سه فاز و به طول ۳۰ کیلومتر تعریض و بهسازی شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true