×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه (بیستم و بیست و یکم مهرماه ۱۴۰۲) به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به استان فارس سفر کرد. کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر در استان فارس تشکیل شده است.

 

یه گزارش فارس آگاه، در این سفر نیز همانند دوره نخست سفر استانی رئیس جمهور به فارس، از سوی مسئولان استان پروژه های پیشنهادی جهت تصویب ارائه شد.

در سفر نخست به جز ۱۱۴ مصوبه‌ای که با اعتبار اولیه حدود ۶۶ هزار میلیارد ریال مصوب شد، ۳۰ مصوبه دیگر نیز در قالب پروژه‌های متمم سفر با اعتبار ۲۴ هزار میلیارد ریال برای استان فارس به تصویب رسید.

اما به گفته استاندار فارس، مصوبات پیشنهادی سفر دوم افزون بر سه برابر مصوبات سفر نخست است و علاوه بر این تسهیلات درخواستی سفر دوم نیز نسبت به سفر اول رشد ۱۱ برابری دارد.

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس

پیگیری مصوبات سفر در کارگروه ویژه
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به فارس هم اینک از طریق کارگروه ویژه در دست پیگیری است.

محمود رضایی کوچی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگروه با محوریت استانداری و با حضور دستگاه های اجرایی استانی در استان شکل گرفته تا با پیگیری هایی که انجام می شود، مصوبات سفر در قانون بودجه دیده شود و منابع آن تخصیص یابد و سپس عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

او اظهار کرد: در بحث مصوبات سفر دوم یک طرف کار استان فارس به عنوان پیشنهاد دهنده و پیگیر موضوع و یک سوی دیگر نیز دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها هستند.

وی ادامه داد: محور ارتباط دهی بین استانداری فارس و دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها نیز معاونت اجرایی رئیس جمهور است.

او گفت: یک تفاهم نامه پنج جانبه مرتبط با سفر استانی نیز بین استانداری فارس، دستگاه‌های اجرایی استان، دستگاه های اجرایی ملی و وزارتخانه ها، معاونت اجرایی رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور منعقد شده و تمام مصوبات در نهایت باید به تایید دستگاه های ملی برسد.

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: بحث اعتبارات مصوبات نیز باید در قانون بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شود که هم اینک در مرحله نهایی برای ابلاغ به استان قرار دارد تا قابلیت اجرا پیدا کند.

رضایی کوچی افزود: آنچه که امروز پیگیر هستیم در حقیقت مصوبات نهایی شده است و در ادامه کارهای اداری، نهایی کردن و آغاز عملیات اجرایی آنها باید انجام شود.

به نقل از ایرنا، وی گفت: البته این امکان وجود دارد که در صورت نیاز، در سفر دوم نیز همانند سفر نخست پروژه هایی در قالب متمم به پروژه های سفر افزوده شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true