×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تصفیه خانه پساب صنعتی نی ریز به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد

تصفیه خانه پساب صنعتی نی ریز به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به سفر اخیر رییس هیات عامل ایمیدرو به این استان گفت: در این سفر علاوه بر بازدید از پروژه فولاد غدیر نی‌ ریز، تصفیه خانه پساب صنعتی این شهرستان نیز که گام مهمی در جهت توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است افتتاح شد.

حسن شیخ نیا، سه شنبه در گفت و گو با فارس آگاه ، افزود: تا قبل از افتتاح این پروژه پساب صنعتی رها می شد که با سرمایه گذاری انجام شده و افتتاح آن، افزون بر ۹۰ درصد این پساب به چرخه تولید باز می گردد که با توجه به کاهش نزولات آسمانی گام مهمی در توسعه منطقه خواهد بود و چرخه تولید با قوت ادامه خواهد داشت.

وی، با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به فارس (۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲) ادامه داد: در این سفر سازمان توسعه و نوسازی معادن چند کار باید انجام می داد که از جمله می توان به تعیین تکلیف فولاد خرامه که مدت ها پیشرفت مناسبی ندارد اشاره کرد.

تصفیه خانه پساب صنعتی نی ریز به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد

او اظهار کرد: در جلسه هفته گذشته در ایمیدرو تاکید شد که این پروژه سریعتر به سرانجام برسد و در کنار رفع موانع این پروژه موضوع اکتشاف محدوده‌های معدنی که در دور دوم سفر مورد تاکید قرار گرفته بود نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید که ۱۹ محدوده کارهای اکتشافی انجام شود و ظرف ۲ هفته فرایند انعقاد قرارداد با مشاوران به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطعا اقدامات انجام شده مذکور علاوه بر کمک به توسعه و رشد بخش معدن استان، به تکمیل زنجیره این بخش که در اقتصاد کشور و استان تاثیر مثبت خواهد شد و موجب ایجاد اشتغال خواهد شد منتهی می شود.

شهرستان نی ریز در فاصله ۲۱۷ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true