×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تعطیلی ۱۸ مرکز درمانی غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز

تعطیلی ۱۸ مرکز درمانی غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز، به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ۱۸ مرکز غیر مجاز ارائه‌دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده‌اند.

 

به گزارش فارس آگاه، مهرداد شریفی امروز، ۱۱ تیرماه در نشست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفت: مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

وی، مردم را رکن اصلی و مطالبه‌گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و  ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

شریفی ادامه داد: درصد بالایی از تبلیغات سودجویانه و فریبنده نیز در مورد جراحی‌های زیبایی پوست و مو در فضای مجازی، گمراه‌کننده است و موجب می‌شود افراد متقاضی با مراجعه به این مراکز غیر مجاز، دچار عوارض جبران‌ناپذیری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: تبلیغات فریبنده مراکز غیر مجاز در فضای مجازی، در شرایطی انجام می‌شود که در این مراکز برای انجام زیبایی از مواد غیرمرغوب استفاده می‌شود که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نیست.

وی اضافه کرد: این اعمال زیبایی غیر مجاز، در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ها و حتی در منزل انجام می‌شود و شهروندان نباید جان و سلامت خود را به دست این گونه افراد سودجو و بی‌صلاحیت بسپارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true